رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

در خلال مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز استان نخبه‌های قرآنی شناسایی می‌شوند

شهریار (پانا) - دومین روز از سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز شهرستان های استان تهران با حضور دانش آموزان منتخب پسر مناطق 21 منطقه استان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
در خلال مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز استان نخبه‌های قرآنی شناسایی می‌شوند

محمدرضا بهمنش رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در خصوص مسابقات استانی قرآن عرت و نماز گفت: توفیق حاصل شد که سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان های استان تهران از سوم تا ششم اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید منتظری برگزار کنیم.

محمدرضا بهمنش در ادامه افزود: این مسابقات در سه حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود که حوزه قرآن شامل حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت و تفسیر، در حوزه عترت نحج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و در حوزه نماز نیز احکام ، انشای نماز و اذان در این دوره از مسابقات حضور به عمل رساندند.

این مسئول در خصوص ماحصل برگزاری اینگونه از مسابقات بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز که از ارزشمند ترین کار های است که در حوزه پرورشی آموزش و پرورش برگزار می شود چرا که بهترین‌های ما در این مسابقات شرکت می‌کنند در حوزه قرآن، عترت و نماز شرکت کرده‌اند و امید داریم که در خلال این مسابقات بهترین‌ها و نخبه‌های قرآنی خود را در این مسابقات پیدا کنیم و در آینده برنامه ما این است که دوره های توانمندسازی را برای دانش‌آموزان برگزار کنیم و آن ها آماده سازیم برای مسابقات کشوری و بعضا مسابقات بین المللی تا بتوانیم از دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران حضور پیدا کنند.

او در آخر از مناطق 21گانه شهرستان های استان تهران در طی این 2 روز دانش‌آموزان خود را برای این مسابقات اعزام کردند، تقدیر و تشکر کرد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار