جلسه بررسی مشکلات فضای آموزشی مدارس شهرستان سمیرم

سمیرم (پانا) - نشست تخصصی بررسی چالش ها و مشکلات فضای آموزشی مدارس شهرستان سمیرم در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی مشکلات فضای آموزشی مدارس شهرستان سمیرم

در این گردهمایی که با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،فرماندار شهرستان،جمعی از خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان و مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برگزار شد میربد مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس با اشاره به گستردگی منطقه و تخریبی بودن تعداد زیادی از مدارس بیان داشت:هم اکنون بیش از چهار هزار کلاس تخریبی و غیر استاندارد در سطح استان وجود دارد که با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر، به روز رسانی بیشتر از 400 کلاس مقدور نمی باشد.

میربد در ادامه افزود:در پرتو تلاش های شبانه روزی مسئولین ده پروژه در دست اقدام و به یاری خداوند تا مهر ماه سال جاری تحویل خواهد گردید.

نادری مدیر آموزش و پررورش شهرستان سمیرم ضمن قدردانی از خیرین بیان داشت:دانش آموزان و معلمان سمیرمی با تمام توان برای پیشبرد اهداف آموزشی تلاش خواهند کرد و لیکن ایجاد فضا و امکانات مناسب با توجه به سند تحول بنیادین از اهم اهداف و نیازهای اموزش و پرورش سمیرم است که انشاالله با حمایت همراهان گرامی محقق خواهد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار