درخشش دانش آموزان اراکی در رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر استان مرکزی

دور دوم رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر استان مرکزی، با درخشش دانش آموزان اراکی همراه بود

اراک (پانا) -دور دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان مرکزی در سال تحصیلی 98-97 با رقابت دانش آموزان ورزشکار در رشته های دو و میدانی، هندبال، شنا و بدمینتون با درخشش دانش آموزان اراکی پایان یافت.

کد مطلب: ۹۰۹۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان اراکی در رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر استان مرکزی

«طیبه محمدی خو» کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران آموزش و پرورش استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار پانا در اراک گفت: دور دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان " گرامیداشت شهید آنجفی و 1200 شهید فرهنگی و دانش آموزان استان مرکزی" ؛ با حضور 38 تیم از مناطق پانزده گانه استان در رشته های دو و میدانی، هندبال، شنا و بدمینتون در دوره ی تحصیلی متوسطه، به میزبانی شهر اراک، برگزار شد .

محمدی خو اظهار داشت: در رشته دو و میدانی در سالن شهید باهنر اراک، 12 تیم در دوره تحصیلی متوسطه اول با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم منتخب دانش آموزان ناحیه یک اراک به مربیگری «آمنه قاسمی» موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در این سری از مسابقات، ناحیه دو اراک به مربیگری «مریم رسولی» و شهرستان تفرش به مربیگری «سمیرا آئینه افروز» مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در ادامه برگزاری این دوره از رقابت ها، مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر در دوره تحصیلی متوسطه اول نیز در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد که در پایان رقابت 7 تیم حاضر در مسابقات، تیم های منتخب ناحیه یک اراک به مربیگری «نسرین بادکوبه» شهرستان دلیجان به مربیگری «محبوبه قهاری» و شهرستان خمین به مربیگری «مریم اشکبوش» به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

محمدی خو افزود: در رشته هندبال نیز، 9 تیم در قالب مدرسه قهرمان به مدت 2روز در سالن یادگار امام (ره) به رقابت پرداختند و یکبار دیگر دانش آموزان ناحیه یک اراک به مربیگری «لیلا داودی نصر» مدال طلا را به خود اختصاص دادند و ناحیه دو اراک به مربیگری «زهرا یعقوبی» و شهرستان محلات به مربیگری «اکرم رئیس صفری» مقام دوم و سوم را کسب کردند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: رقابت های شنا نیز در دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم به صورت رکوردگیری برگزار شد و نفرات برتر جهت تشکیل کانون استان انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری مسابقات ورزشی دانش آموزان استان؛ در 4 رشته توپی فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال و همچنین تنیس روی میز به صورت مدرسه قهرمان و در رشته های شنا،، دو و میدانی، بدمینتون و شطرنج به صورت کانون قهرمان و در مجموع در یازده رشته در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

محمدی خو افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان استان مرکزی امسال با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره 1200شهید فرهنگی و دانش آموز استان برگزار می شود.

گفتنی است، رقابت های تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، شطرنج و بسکتبال 3 نفره دانش آموزان دختر استان مرکزی پیش از این با حضور منتخبین منطقه ایی، برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار