معاون شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان:هدف بهداشت جهانی سالم بودن افراد از زمان کودکی تا کهنسالی است

پیربکران (پانا) - آئین گرامی داشت هفته سلامت با حضور مسئولین شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان و مسئولین اداره آموزش و پرورش پیربکران در مدرسه ابتدایی علامه طباطبایی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان:هدف بهداشت جهانی سالم بودن افراد از زمان کودکی تا کهنسالی است

محمدی معاون شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان در آئین گرامی داشت هفته سلامت مدرسه ابتدایی علامه طباطبایی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر الگوی زندگی شما روال صحیح داشته باشد می توان گفت زندگی سالمی دارید. هدف بهداشت جهانی، شبکه های بهداشت و دیگر مراکز بهداشتی سالم بودن افراد از زمان کودکی تا کهنسالی است.

وی ادامه داد: زمانی بعضی از بیماری ها که الان وجود ندارند با اقدامات بسیار خوب از بین رفت. میانگین سن ایرانی با اقدامات بسیار خوب از سن 50 سال به 85 سال افزایش یافته است. شعار این هفته یعنی پوشش همگان سلامت به این معنی است که باید همه سالم باشند و همه بتوانند از مراقبت های بهداشتی استفاده کنند. مراقبت های اولیه سلامت، مراقبت های خیلی ساده و اولیه هستند که اگر همه رعایت کنند باعث می شود همه در همه جا با هر سطحی از زندگی سلامت باشند. پوشش همگان سلامت یعنی همه بتوانند از امکانات موجود جهت حفظ سلامتی استفاده کنند.

محمدی افزود: اگر اصول و تغذیه سالم را از بچگی آغاز کنید تا کهنسالی با مشکلی رو به رو نخواهید شد و سلامتی تا آن سنین با شما همراه است.

وی در پایان گفت: ما خیلی به وجود شما دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت احتیاج داریم. اول باید مراقب سلامتی خود باشیم چون انسان سالم می تواند مراقب سلامتی دیگران باشد.

بعد از صحبت های محمدی مسابقه ای از طرف شبکه بهداشت برای دانش آموزان برگزار شد و به برندگان جوایزی اهدا شد.

اجرای سرود همگانی، ورزش دسته جمعی و صبحانه سلامت از دیگر برنامه های این مدرسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار