آثار بخش ایده در مرحله تولید قرار گرفت

تهران (پانا) - شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۹۰۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار بخش ایده در مرحله تولید قرار گرفت

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب‌سری و فیلم‌کوتاه کودک‌آنلاین، شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین با حضور سید جمال هادیان، دبیر جشنواره، حسین شیخ الاسلامی دبیر کمیته علمی و محتوایی و محمد ابوالحسنی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی، تا پایان جشنواره کودک‌آنلاین، مکان شتاب‌دهنده محلی برای جلسات میان منتورها و گروه‌های تولید و استفاده تولیدکنندگان از امکانات گوناگون خواهد بود.

در این شتاب‌دهنده برای آن دسته از شرکت‌کنندگانی که فضای استودیو یا دفترکار در اختیار ندارد فضای اختصاصی در نظر گرفته شده‌ است.

بنا بر ابن گزارش، با پایان جلسات بین برگزیدگان بخش ایده نمایندگان شتاب‌دهنده‌ها، بیزینس‌پلن هر طرح تکمیل و مرحله اجرایی آغاز شد.

در آیین انتخاب جشنواره کودکآنلاین، ۲۰ اثر از ۱۸ صاحب‌ایده برگزیده شد که در این بین، دو صاحب‌ایده با دو اثر در لیست برگزیدگان قرار داشتند.

گفتنی است بر اساس آیین‌نامه جشنواره در بخش وب‌سری قرار است یک سیزن (۱۰ قسمت) از هر اثر تا قبل از مراسم پایانی جشنواره تولید شود و آثار مورد ارزیابی نهایی قرار گیرند، ضمن آن که در نهایت شرایط توزیع وب‌سری‌ها برای استفاده مخاطب کودک و نوجوان فراهم خواهد شد.


نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار