نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید بر فعالیت دوره های آموزشی کنکوری در آذربایجان غربی نظارت جدی شود

ارومیه (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نظارت جدی بر اجرای قوانین در مراکز و موسسات کنکوری وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
باید بر فعالیت دوره های آموزشی کنکوری در آذربایجان غربی نظارت جدی شود

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در سال ۹۸ ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان از حساسیت های اعضای شورا در بحث پاسداشت مقام معلم گفت : مراسمات روز معلم و ۱۲ اردیبهشت بگونه ای برگزار شود که شایسته روز معلم باشد و شایسته نیست مراسم و برنامه های ضعیف در پاسداشت مقام معلم برگزار شده و باعث خدشه دار شدن حیثیت این جایگاه با ارزش شود .

وی در ادامه با تاکید بر پاسداشت مقام شامخ معلمین عزیز، پاسداشت این روز را موجب دلگرمی و بهبود شیوه آموزش در بین دبیران خوانده و تاکید کرد: پاسداشت مقام معلمی موجبات ارتقای بینش عمومی مردم و حفظ جایگاه مقام معلمی در جامعه خواهد بود و لازم است مسئولین ‌و ادارات در برگزاری پاسداشت مقام معلمی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با انتقاد از عدم نظارت بر مؤسسات علمی و آموزشی و کنکوری در استان گفت: متاسفانه مشاهده می شود موسسات و کلاس های کنکور و جمع بندی که در استان برگزار می شود پایبندی مناسبی به اصول اخلاقی ندارند و متاسفانه نظارت کافی بر برگزاری این دوره ها وجود ندارد.

وی به لزوم دقت و نظارت بیشتر بر مؤسسات کنکوری خاطر نشان کرد: باید بین مؤسساتی که دارای مجوز هستند و پایبند قانون می باشند با موسسات دیگر تمیز قائل شد و نظارت جدی بر اجرای قوانین در این مراکز وجود داشته باشد.

حجت الاسلام قریشی در پایان سخنان خود به برگزاری دوره های ۱۰ روزه تحت عنوان پانسیون های علمی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره هایی آسیب های اخلاقی و اجتناب ناپذیری را برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت و باید نهاد های نظارتی ملزم به نظارت بر فعالیت های علمی و دوره های آموزشی کنکور در سطح شهر و استان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار