امروز، پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 98

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از امروز انتخاب رشته کنند

تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 98 ساعت 24 امروز سه‌شنبه 3 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز، پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 98

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه، ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شدند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانستند با توجه به دفترچه راهنمای مربوطه از روز شنبه ۳۱ فروردین نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از رشته امتحانی مربوطه اقدام و رشته‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از ۲۸ فروردین طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری، تا ساعت 24 امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام کنند.

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، داوطلبان این دانشگاه که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند، می‌توانند از امروز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و این فرصت برای آنها تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت فراهم است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کرده و متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند. زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار