رئیس آموزش و پرورش پیربکران:باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را در خانواده ها رواج دهیم

پیربکران (پانا) - با حضور اولیای دانش آموزان مراسم گرامی داشت هفته سلامت در مدرسه ابتدایی حضرت رقیه(س) پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را در خانواده ها رواج دهیم

مجتبی سهرابی در مراسم گرامی داشت هفته سلامت در مدرسه ابتدایی حضرت رقیه(س) خطاب به اولیا گفت: اهمیت دادن به سلامت به نوعی اهمیت دادن به خود است. سلامتی نعمت بسیار بزرگی است که خدای متعال به انسان ها هدیه کرده است. برای حفط سلامتی موارد بسیاری از جمله ورزش، تغذیه سالم و ... لازم است که هر یک در جای خود از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد. در حال حاضر تغذیه بسیاری از ما دستخوش تغییرات زیادی شده است و بجای استفاده از غذاهای سنتی و سالم از غذاهایی استفاده می کنیم که سلامتی ما را در معرض خطر قرار می دهد. باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را در خانواده ها رواج دهیم تا بسیاری از بیماری ها کاهش یابد.

رئیس اداره سپس به اهمیت مطالعه در خانواده ها اشاره کرد و گفت: برای اینکه فرزندان شما اهل مطالعه باشند باید پدر و مادر در برنامه روزانه خود مطالعه را جای دهند. شما باید با برنامه ریزی قسمتی از روز را به امر مطالعه اختصاص دهید تا اهمیت این موضوع در بین فرزندان رایج شود. انواع کتب و مجلات پیوند می تواند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت به شما اولیا کمک کند. پس موضوع مطالعه به عنوان یک امر در حفظ سلامتی شما مفید است چون باعث ارتقای آگاهی و سواد شما از مسائل متعدد روز می شود.

در پایان مادرانی که بهترین تغذیه را در طول سال تحصیلی برای فرزندان خود در مدرسه مهیا کرده بودند، توسط رئیس اداره مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار