آرش معیریان: «رالی ایرانی2» محلی برای محک زدن سلبریتی‌هاست

تهران (پانا) - آرش معیریان، کارگردان «رالی ایرانی2» می‌گوید، این مجموعه پدیده عجیبی در شبکه خانگی است که همانندی ندارد این مسابقه مکانی برای محک زدن سلبریتی‌هایی است که در این مجموعه بازی می‌کنند.

کد مطلب: ۹۰۹۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آرش معیریان: «رالی ایرانی2» محلی برای محک زدن سلبریتی‌هاست

رونمایی از مجموعه فیلم-مسابقه «رالی ایرانی2» شامگاه گذشته با حضور کارگردان این فیلم آرش معیریان، سعید ابوطالب طراح و تهیه کننده، سمیرا حسینی، امیرعباس گلاب، نیما شاهرخ شاهی، متین ستوده، فردین ناجی، بهناز شفیعی در پردیس ملت برگزار شد.

تهیه‌کنندگان و گروه کارگردانی مجموعه فیلم - مسابقه «رالی ایرانی2»، با هدف جمع‌آوری کمک برای هم وطنان در مناطق سیل‌زده کشوراقدام به برپایی مراسم رونمایی از این مجموعه کرده‌اند تا بتوانند به این وسیله ضمن ادای احترام به هموطنان آسیب دیده و گروه‌های داوطلبی که در این کمک‌رسانی شرکت داشته‌اند، امکان جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر در این مراسم را مهیا بسازند.

در ابتدای این مراسم آرش معیریان کارگردان این مجموعه گفت: با وجود چهره‌هایی که اینجا حضور دارند حق خودم نمی‌دانم که صحبت کنم، «رالی ایرانی2» پدیده عجیبی در شبکه خانگی است که همانندی ندارد کسانی که فصل اول را ندیده‌اند با دیدن فصل دوم مشتاق خواهند شد که تمام قسمت‌ها را ببینند. این مسابقه مکانی برای محک زدن سلبریتی‌هایی است که در این مجموعه بازی می‌کنند.

به بازیگران متن نمی‌دادیم

سعید ابوطالب طراح و تهیه کننده این مجموعه در ادامه درباره «رالی ایرانی2» تصریح کرد: این فیلم را بازیگران به کمک کارگردان‌ می‌سازند، ما متن به بازیگران نمی‌دهیم فقط به دنبال آن‌ها زمان فیلمبرداری می‌دویم.

وی افزود: زمان فیلمبرداری هیچکس از آیتم‌های بعدی خبر نداشت حتی برای اینکه مدیرفیلمبرداری به بازیگران چیزی از سکانس‌های بعدی را نگوید به او هم نگفته بودیم. این ژانر اگر خوب دربیاید در هر فصل بهتر از قبل می‌شویم.

در این قسمت از برنامه تمام عوامل به روی صحنه رفتند و هر کدام برای حاضران در سالن صحبت کردند.

فردین ناجی خواننده درباره تجربه سختی ک زمان فیلمبرداری این مجموعه داشته گفت: «رالی ایرانی2» یکی از تجربه‌های بسیار سخت من بود. به سربازی نرفته‌ام اما در این چند روز سربازی را احساس کردم همچنان که بعد از گذشت چند ماه همچنان خواب این پروژه را می‌بینم و فکر می‌کنم فرزاد حسنی دارد مرا از خواب بیدار می‌کند، دوستان خوبی پیدا کردم و برای حضورم در این مجموعه بسیار خوشحالم.

نیما شاهرخ شاهی بازیگر درباره بازی در این مجموعه تصریح کرد: زمان فیلمبرداری بسیار به من خوش گذشت، با مدیریتی که سعید ابوطالب داشت همه چیز بی‌نظیر بود.

امیرعباس گلاب که از لحظه ورود با استقبال گرم هوادارانش مواجه شده بود در بخش دیگری از این مراسم گفت: از دوستان و هوادارنم تشکر می‌کنم که همیشه به من انرژی می‌دهند. به‌خاطر آشنایی با دوستان هنرمند حاضر در اینجا خوشحالم و فکر می‌کنم «رالی ایرانی2» تجربه بسیار خوبی برای من بود و در نهایت از همه عوامل که برای ساخت این مجموعه زحمت کشیدند مخصوصا آرش معیریان عزیز تشکر می‌کنم.

بهناز شفیعی موتور سوار و مسابقه‌دهنده موتورکراس درباره اولین تجربه حضورش در یک فیلم عنوان کرد: قبلا تجربه سینما را داشتم اما به عنوان بدلکار، زمانی که به این کار مستند و مسابقه‌ای دعوت شدم برای حضور در دنیای فیلم و سینما می‌ترسیدم و دو دل بودم اما زمانی که شروع کردم واقعا تجربه خوب و شیرینی برایم بود، یک کار عالی قرار است که منتشر شود و به شدت پیشنهاد می‌کنم آن را ببینید.

«رالی ایرانی2» تجربه‌ای سخت اما شیرین بود

متین ستوده یکی دیگر از بازیگران این مجموعه گفت: اول از همه جا دارد بگویم جای سیاوش خیرابی پرلان پروانه و نیوشا ضیغمی خالی است، تنها چیزی که برای گفتن دارم این است که بازی در «رالی ایرانی2» بسیار سخت و اذیت کننده اما شیرین بود.

سمیرا حسینی نیز در پایان با اشاره به «رالی ایرانی2» تصریح کرد: برای من تجربه خاصی بود زیرا هیجان و ماجراجویی را دوست دارم اما این حتی فراتر از آن بود. با دوستان خوبی آشنا شدم و از آشنایی با آن‌ها خوشحالم. دوست دارم عکس‌العمل مردم را ببینم فکر می‌کنم در بعضی قسمت‌ها قیافه‌مان بسیار وحشتناک است و این نشان‌دهنده سختی‌های کارمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار