رئیس انجمن جوانان شهرستان گرمسار:

جوانگرایی مدیریتی در شرایط فعلی کشور، یک شعار لوکس نیست

سمنان (پانا) - رئیس انجمن جوانان شهرستان گرمسار، با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به جوانان است، گفت: اصولا جوانگرایی مدیریتی در شرایط فعلی کشور یک شعار لوکس نیست، بلکه الزامِ گذار به توسعه است.

کد مطلب: ۹۰۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جوانگرایی مدیریتی در شرایط فعلی کشور، یک شعار لوکس نیست

حسین عرب عامری، در گفت وگو با خبرنگار پانا گرمسار، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری درباره "گام دوم انقلاب" و نقش و وظایف جوانان در راهبری انقلاب، گفت: انجمن جوانان شهرستان گرمسار، جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، دو سال است که در شهرستان گرمسار حضور فعال داشته و تمامی اعضای آن نیز از جوانان روشنفکر این شهر هستند تا برنامه های عملیاتی برای تحقق رهنمودهای رهبری را تدوین و اجرا کنند.

وی، با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به جوانان است، افزود: در حال حاضر نوبت جوانان است تا مسئولیت ها را بر شانه‌های خود بگیرند، و با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته، نگاه مدیریتی و روحیه خلاق خود را در سطوح مختلف به کار بندند.

رئیس انجمن جوانان شهرستان گرمسار با بیان اینکه این انجمن از لحاظ نیروی انسانی کاملا مستقل بوده و هیچ گونه وابستگی به نهادی در این حوزه ندارد، افزود: اصولا جوانگرایی مدیریتی در شرایط فعلی کشور یک شعار لوکس نیست، بلکه الزامِ گذار به توسعه است، لذا اگر از حرکت به سمت توسعه کشور حرف می‌زنیم، باید الزامات آن را هم بپذیریم که یکی از پایه‌ای ترین این الزامات، بهره گرفتن از ظرفیت‌های مدیریتی جوان در سطوح مختلف است.

مدیران نسل‌های اول انقلاب باید جای خود را به جوان تر‌ها دهند

عرب عامری، با اشاره به اینکه همواره از مسئولان درخواست شده به جوانان اطمینان کنند، ادامه داد: مدیران نسل‌های اول انقلاب باید جای خود را به جوان تر‌ها دهند تا فکر نو و نشاط جوانی در ترکیب با تجربه نسل قبل، توسعه ایران را پیش برد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود شعار توسعه داد اما وقتی به بایدهای اولیه برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای می‌رسیم، در برابر آنها مقاومت کرد و به صندلی‌ها چسبید، افزود: وضعیت فعلی کشور حاصل همین نگرش‌‌هاست و اگر تحولی باید صورت بگیرد، همانطور که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، نیل به این تحول از مسیر اعتماد به مدیریت جوانان می‌گذرد.

مدیران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند

معاون اجرایی انجمن جوانان شهرستان گرمسار نیز در گفت و گو با خبرنگار پانا گرمسار گفت: جوانان را باید در برنامه های توسعه ای و اجتماعی مشارکت داد و مدیران دستگاه های اجرایی، جوان گرایی را در مجموعه ‌های مدیریتی خود به عنوان یک اولویت قرار دهند.

محمدامین سجادی، اظهار داشت: نقش جوانان در قبل از انقلاب و در به ثمر رساندن انقلاب بی ‌بدیل بود و این جوانان بودند که با غیرت، انگیزه و شجاعت بی نظیر خود پیروزی در جنگ تحمیلی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه جوان امروز پر انرژی است و به امور جامعه خود آگاهی بالایی دارد که این موضوع برنامه ریزی برای جوانان را حائز اهمیت بیشتری می کند، افزود: امروز جوانان انقلابی در عرصه های مختلف به خوبی نقش آفرینی می ‌کنند و پیشرفت های کشور حاصل تعهد و تخصص همین جوانان انقلابی و مومن است.

معاون اجرایی انجمن جوانان شهرستان گرمسار ادامه داد: افراد دارای نفوذ اجتماعی و دستگاه ها باید با احساس مسئولیت بیشتری در قبال نیازهای جوانان تلاش کنند تا زمینه اشتغال، ازدواج و رفع مشکلات آنان فراهم شود.

سجادی با اشاره به برگزاری همایش 500 نفری به مناسبت روز جوان با حضور و مشارکت مردم و مقامات شهرستان گرمسار در این شهرستان، گفت: در برگزاری این مراسم، مقامات شهری مانند امام جمعه شهرستان گرمسار، اداره ورزش و جوانان شهرستان، دکتر کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان و ... نقش بسزایی را در بخش مالی این مراسم، ایفا کردند.

وی با تقدیر از فعالیت های نماینده مجلس دانش آموزی شهرستان گرمسار امیررضا کاشفی پور، خبرگزاری پانا و سازمان دانش آموزی استان در جهت همکاری این مدت، نوید فعالیت ها و برنامه های پر بارتر در سال ۹۸ را داد و اعلام کرد: انجمن های جدیدی در شهرهای آرادان و ایوانکی در حال تشکیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار