دستگیری سارق 4 میلیارد و 300 میلیونی طلا

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارق یک کیلوگرم طلا به ارزش بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق 4 میلیارد و 300 میلیونی طلا

سردار "عبدالرضا آقاخانی" با طرح شکایت یک مالباخته در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مبنی بر سرقت یک کیلوگرم طلا از منزل وی اظهار کرد: موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به این که از وجود این حجم از طلا در منزل تنها فرزندان و نوه های فرد شاکی با خبر بودند، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز و یکی از نوه ها به عنوان متهم شناسایی و رفتار وی تحت نظر مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی تحقیقات آغاز و نامبرده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به سرقت یک کیلوگرم طلا به ارزش بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتراف کرد.
سردار آقاخانی افزود: در این رابطه 3 فرد فاقد سابقه و فعال در امر خرید و فروش طلا به عنوان خریدار طلاجات مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
سردار آقاخانی در پایان ضمن توصیه به طلا فروشان مبنی بر عدم خرید طلا بدون فاکتور، از شهروندان خواست تا از نگهداری طلا و جواهرات به مقدار زیاد در منزل خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار