درخشش مدارس متوسطه اول شهرستان جم در استان بوشهر

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: مدارس متوسطه اول شهرستان جم با کسب 3 رتبه اول و یک رتبه دومی در پایه های هفتم، هشتم و نهم در آزمون پیشرفت تحصیلی در بین 1243 مدرسه استان بوشهر خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۹۰۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مدارس متوسطه اول شهرستان جم در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با تبریک این افتخار آفرینی اظهار داشت: آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس متوسطه اول سراسر استان بوشهر در دروس ریاضی و علوم تجربی با افتخار آفرینی مدارس شهرستان جم برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم مدارس شهرستان جم در دروس ریاضی و علوم تجربی رتبه اول و در پایه نهم نیز در درس علوم تجربی رتبه اول و در درس ریاضی نیز رتبه دو استان بوشهر کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به مدارس برتر استان بوشهر در این آزمون، خاطرنشان کرد: مدارس غیر دولتی مفید در پایه های هشتم و نهم رتبه اول، مدرسه حجاب در پایه نهم رتبه دوم و مدرسه نمونه دولتی کوثر در پایه هفتم موفق به کسب رتبه سوم آزمون پیشرفت تحصیلی در استان بوشهر شدند.

نیکخواه از کسب 7 رتبه اول استانی توسط دانش آموزان شهرستان خبر داد و گفت: در پایه هفتم امیر محمد فیروزی از مدرسه شهید باقری، ساغر پنجعلی نژاد، ستایش خسرو منش و سیما برزگر فرد از مدرسه نمونه دولتی کوثر، در پایه هشتم عارف ریاحی و محمد تقی لیاقت از مدرسه شهید باقری و فاطمه السادات کزازی دانش آموز پایه نهم مدرسه نمونه دولتی کوثر در دروس علوم تجربی و ریاضی در بین 41 هزار و 416 دانش آموز شرکت کننده، رتبه اول استانی را کسب کردند.

وی هدف از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی، پیشگیری از افت تحصیلی و تلاش در جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در دروس هدف عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: آزمون های پیشرفت تحصیلی و مطالعه نتایج آن ها اطلاعات و فرصت های مناسبی از جمله شناسائی و کشف نقاط قوت و ضعف دانش آموزان، مطالعه روند آموزش درس های اساسی و عوامل مؤثر بر فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان را در اختیار مدارس قرار می دهد.

نیکخواه تصریح کرد: در ارزیابی آزمون پیشرفت تحصیلی متوسطه اول توسط اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دروس ریاضی و علوم تجربی، شهرستان جم بر اساس رتبه های به دست آمده در هر سه پایه (هفتم ،هشتم و نهم) در مجموع موفق به کسب رتبه برتر استان شد.

گفتنی است سومین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سراسر استان بوشهر با حضور 1243 مدرسه متوسطه اول و تعداد 41 هزار و 416 دانش آموز برگزار گرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار