25 مدرسه درمنطقه 19 به صورت دونوبته اداره می شود

تهران (پانا) - زهرا نژادبهرام، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در دبیرستان شاهد اطهر منطقه 19 تهران هدف خود از حضور در مدرسه دخترانه را ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای رسیدن به سطوح عالی تحصیلی و تاثیرگذاری در سرنوشت زنان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
25 مدرسه درمنطقه 19  به صورت دونوبته اداره می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، زهرا نژاد بهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در معیت حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19و توکلی، شهردار منطقه 19 با حضور در مدرسه شاهد اطهر از نزدیک با دانش آموزان این مدرسه دیدار و گفتگو نمود.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این دیدار ضمن تقدیر از حضور زهرا نژاد بهرام و شهردار منطقه به جهت حضور در این مدرسه گفت:هم اکنون تعداد 25 مدرسه منطقه 19 با جمعیت دانش آموزی 54 هزار نفر به جهت کمبود فضای های آموزشی به صورت دونوبته اداره می شود. وی ادامه داد: به جهت قرار گرفتن این منطقه در جوار کمربند جنوبی شهر و ویژگی مهاجرت پذیری آن هر سال بر جمعیت دانش آموزی منطقه افزوده می شود و اظهار امیدواری نمود که با مساعدت اعضای محترم شورای شهر تهران و شهرداری با اختصاص زمین از مشکلات این منطقه کاسته شود.

نژاد بهرام با سخنرانی در جمع دانش آموزان و ضمن قدردانی از مدیریت مدرسه به جهت فراهم نمودن این حضور گفت: هدف اصلی من برای حضور در سطح مدارس دختران، انگیزه بخشی در دانش آموزان برای ادامه تحصیلات در سطوح عالی و تاثیرگذاری زنان در سرنوشت جامعه و ایران اسلامی است.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خویش با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: بدون تردید جوانان آینده ساز کشورمان و اخص دختران عزیز می توانند با تاسی از مکتب اهل بیت (ع) و با هدف گذاری صحیح برای مسیر زندگی آینده خود در جهت سعادت خویش و جامعه تاثیرگذار باشند.

وی در خاتمه از دانش آموزان خواست تا ضمن آشنایی با حقوق شهروندی در حوزه مدیریت شهری با ارائه ایده ها و نکته نظرات خود در زمینه توسعه پایدار شهر تهران کمک نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار