معاون اداره آموزش و پرورش گتوندعنوان کرد:

کسب رتبه های برتردر کنکور اولویت ماست

گتوند-(پانا)کاظم شعبانی نیا گفت: در سال جدید کسب رتبه های برتردر کنکوراولویت کاری ماست.

کد مطلب: ۹۰۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های برتردر  کنکور اولویت ماست

کاظم شعبانی نیا معاون اداره اموزش و پرورش شهرستان در گفت و گو با پاناعنوان کرد: از آنجایی که سیاست گذاری های آموزش و پرورش گتوند تا کنون بر اساس کسب موفقیت در امتحانات نهایی بوده و به این مهم نیز دست یافته ایم از این پس برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم که هم باعت موفقیت در امتحانات نهایی شود و هم کسب رتبه در کنکور سراسری را به دنبال داشته باشد.

او در ادامه افزود:این برنامه ها شامل مشاوره های تخصصی ، کلاس های کنکوری و فوق برنامه، کلاس های درس تابستانه در مدارس و ثبت نام تمامی دانش آموزان در موسسه های آموزشی است ، گروه هدف این برنامه ها شامل کلاس های اول و دوم متوسطه دوم میشود.
اوهمچنین ادامه داد از این پس کارنامه آزمون های آزمایشی دانش اموزان در اختیار مدیر و معلمین دانش آموز قرار میگیرد تا توسط آنها تحلیل و بررسی شود . با این روش ها میتوانیم دانش آموزان را به سطح مطلوبی از آمادگی برای مواجهه با کنکور و امتحان نهایی برسانیم.

شعبانی نیا ادامه داد: مدارس خاص شهرستان گتوند تفاوت چندانی با مدارس عادی ندارند و از دیگر برنامه های آینده اداره این است که مدارس خاص کاملا در اختیار دانش آموزان باشد که در این صورت شیفت مخالفی وجود نخواهد داشت ،از دیگر برنامه های ما علاوه بر برگزاری آزمون های سنجشی در مدرسه و کلاس های فوق برنامه افزایش زنگ های درسی در مدارس خاص و تعطیلی در روز های چهارشنبه و پنجشنبه است .

معاون آموزش و پرورش گتوند همچنین یاداور شد: ما در حال بررسی علت افت تحصیلی دانش آموزانی هستیم که از مقطع متوسطه اول به متوسطه دوم راه می یابند و برنامه هایی را برای این گروه نیز در نظر گرفته ایم.

او در اخر نیز افزود: امیدوارم که با هماهنگی های ایجاد شده بین مسئولین اداره و مدیران مدارس این برنامه در تابستان آینده اجرایی شوند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار