اسکان 70فرهنگی متضرر از سیل خوزستان در چهار مرکز اسکان موقت

زینی‌وند: ارائه تسهیلات ویژه و خدمات رفاهی به این فرهنگیان در دستور کار قرار دارد

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد براساس آمارهای اعلامی ۷۰ فرهنگی در حادثه سیلاب اخیر متضرر شدند و هم اکنون روند اسکان این افراد در ۴ مرکز اسکان موقت در حال انجام است.

کد مطلب: ۹۰۹۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 70فرهنگی متضرر از سیل خوزستان در چهار مرکز اسکان موقت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مجتبی زینی‌وند ظهر امروز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ در حاشیه آغاز به کار مرکز اسکان موقت فرهنگیان سیل‌زده در شهر اهواز گفت: «در راستای دستور مقام عالی وزارت درخصوص تکریم و حمایت از فرهنگیان سیل‌زده، آموزش و پرورش خوزستان در اقدامی زیبنده نسبت به اسکان این فرهنگیان در مراکز اسکان موقت اقدام کرده است.»

او به فعال شدن ۴ مرکز اسکان موقت در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: «شهرهای اهواز، رامهرمز، مسجد سلیمان و دزفول میزبان فرهنگیان سیل‌زده خواهند بود. در این مراکز خدمات کامل رفاهی به این فرهنگیان عزیز ارائه می‌شود.»

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی تکریم معلمان را اولویت اول مجموعه وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: «۷۰ فرهنگی در استان خوزستان در حادثه سیلاب متضرر شده‌اند. در حال حاضر ارائه تسهیلات ویژه و خدمات رفاهی به این فرهنگیان در دستور کار قرار دارد.»

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: «عملکرد آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مدیریت بحران سیلاب بسیار خوب ارزیابی می‌شود. امیدواریم با هم‌افزایی‌های صورت گرفته در این خصوص شاهد کاهش آسیب‌های سیلاب در حوزه آموزش و پرورش باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار