فولادوند: خیر مدرسه ساز بودن پول نمی خواهد، دل می خواهد

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشارکت بالای خیرین در امر مدرسه سازی از زحمات آنها برای رفع محرومیت در فضاهای آموزشی در شهر تهران قدردانی کرد. 

کد مطلب: ۹۰۸۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: خیر مدرسه ساز بودن پول نمی خواهد، دل می خواهد

فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ای که برای تقدیر از خیرین مدرسه ساز، برگزار شد، گفت: فضای آموزشی در شهر تهران کم است و تامین کمبودها وابسته به تلاش و همت بالای کسانی است که بتوانند مشکل را حل کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشارکت و فعالیت بالای خیرین در امر مدرسه سازی افزود: سابقه مشارکت خیرین در کشور و در شهر تهران بالای 40 درصد است و این برای آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: این جشنواره ها باید به بهترین شکل برگزار شود و باید آبرومند و در شان خیرین باشد تا علاوه بر قدردانی از کار بزرگ خیرین بتوان دیگران را به سمت امر خیر مدرسه سازی سوق داد.
فولادوند با اشاره به کار بزرگ خیرین افزود: توجه به خیرین مدرسه ساز که از سرمایه خودشان گذشته اند مهم است. خیر بودن پول نمی خواهد، دل می خواهد. باید تلاش شود برنامه های خیرین به بهترین شکل انجام شود. باید در این نوع تکلیف های الهی نیت قربه الی الله داشت.
فولادوند با اشاره به اینکه مصوبات مرتبط با خیرین با فوریت پیگیری می شود افزود: باید در خصوص مجمع خیرین مدرسه بسیار حساس باشیم و قدردان زحمات آنها باشیم.
فولادوند گفت: باید به سمت ساخت مجتمع های آموزشی حرکت کنیم. مجتمع هایی که همه چیز داشته باشد استخر، سالن ورزشی، آزمایشگاه و البته نیروی انسانی با کیفیت نیزبسیار مهم است. امیدواریم در حوزه خیرین بتوانیم گام موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار