ارکستر «هیژان» در تالار وحدت کنسرت برگزار می کند

تهران (پانا) - کنسرت موسیقی اقوام ایرانی «هیژان» پنجشنبه 12  اردیبهشت از ساعت 21:30 به رهبری هیوا رنجبر روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۹۰۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارکستر  «هیژان»  در تالار وحدت کنسرت برگزار می کند

به گزارش روابط عمومی کنسرت، این گروه از 60 نوازنده و 6 خواننده اصیل به نام‌های فیروز رضایی (لری)، رضا نظری (کردی)، شهریار کریمی (بختیاری و بویراحمدی)، امیرمیرشکاری (جنوبی)، لقمان حسین‌زاده ( شمالی)، رضا خاتمی (آذری) تشکیل شده که در این کنسرت تمامی خواننده‌ها و نوازنده‌های ارکستر برای اثبات اتحاد اقوام ایرانیان و همدلی حضور دارند.

هیوا رنجبر پژوهشگر موسیقی اقوام درباره این اجرا می‌گوید: هدف من از موسیقی اقوام، شناخت هرچه درست‌تر فرهنگ غنی ایران چه از لحاظ موسیقی و چه فرهنگ است، که با تحقیق و سفر به شهرهای بسیاری از ایران، سعی کردم فرهنگ‌ها و سبک‌های موسیقی و جغرافیای نواحی و آداب و رسوم و اصالت استان‌ها را بهتر بشناسم و کارهایی که در این حوزه انجام می‌دهم تازگی داشته باشد و به کارهای تکراری نپردازم. تفکرم به من کمک کرده تا با تلفیق سازهای کوبه‌ای و سازهای ایرانی و محلی رنگ و شکل بهتری در تنظیم کارها ایجاد کرده و با ایده های جدیدتر ارکستر هیژان رو در حوزه موسیقی بهتر معرفی بکنم.

کنسرت موسیقی هیژان پنجشنبه 12 اردیبهشت از ساعت 21:30 به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار