پیام دکتر موحد، رئیس کل دادگستری استان به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

کرمان(پانا) - مهدی موعود،حضرت بقیه الله (عج) نوید بخش نجات و رهایی است و آمدنش، تحقّق آرزوی دیرینه ی انسان در پهنه ی زمان و گستره ی زمین است.

کد مطلب: ۹۰۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام دکتر موحد، رئیس کل دادگستری استان به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

آمدنش، فجر اسلام را دوباره از افق تاریخ، تابنده خواهد ساخت، آن گونه که انقلاب اسلامی و امام راحل رحمه الله با معجزه ی خون و سلاح شهادت ، انفجاری در عصر ظلمت و سکون و سکوت پدید آورد و لرزه بر بنیان طاغوت ها و ابرقدرت ها انداخت. حکومت جهانی آن پیشوای پنهان، درخشش دوباره ی ایمان و تجلّی قدرت الهی در پهنه ی گیتی خواهد بود که در آخر الزمان ، به دست صاحب الزمان انجام خواهد یافت.

سرور و سالاری از دودمان رسول، امامی از تبار عصمت و ولایت، و پیشوایی از نسل زهرا علیه السلام ظهور خواهد کرد که آن پرچم هدایت را که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم برافراشت و به دست علی علیه السلام و آل علی (ع) سپرد، در مقطعی دیگر از تاریخ، دوباره برخواهد افراشت؛ تا جهان را در سایه ی آن رایتِ بلندخدایی، بار دیگر به ساحل امن و به وادی ایمن برساند.

تحقّق این امید و آرزو، تلاشی عظیم و مجاهدتی سترگ می طلبد تا همه ی زمینه ها فراهم آید و موانع برچیده شود. اراده ی الهی نیز پشتوانه ی این تحوّل تاریخی و فرا رسیدن آن عصر درخشان است؛ ولی آمادگی همه جانبه ی امّت انقلابی نیز شرط آن است.

نامگذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

اینجانب میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، روز و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را محضر شریف مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و تمامی شیعیان جهان و منتظران واقعی ظهور آن حضرت و به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه باریتعالی توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار