امام جمعه اهل سنت اسدیه : مدرسه‌سازی از امور خیر بزرگ و فرهنگی ماندگار است

« مدرسه‌سازی» در رأس کارهای خیر قرار گیرد

درمیان(پانا) ـ امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه اموال و ثروت های این دنیا امانت های الهی در دست ماست، گفت: باید از این ثروت در راه خدا خرج کنیم و مدرسه‌سازی از امور خیر بزرگ و فرهنگی ماندگار است.

کد مطلب: ۹۰۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اهل سنت اسدیه : مدرسه‌سازی از امور خیر بزرگ و فرهنگی ماندگار است

مولوی«سید احمد عبداللهی» امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه تعلیم و تعلم امری بسیار مهم در زندگی انسانها است، گفت: هر اندازه فرزندانمان از نظر علمی غنی باشند به صلاح خودشان و کشور نزدیک تر است و می توانند عنصر مفیدی برای جامعه اسلامی باشند.


او با تاکید بر اینکه نیاز است فضای آموزشی به انداره کافی در سطح استان وجود داشته باشد، افزود: مدرسه سازی بسیار کار بزرگی است و اگر مردم و خیران در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کنند باقیات و صالحاتی است که در نزد خداوند محفوظ می‌ماند.


امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه در شهرستان درمیان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چندین سال برگزار شد و نتایج خوبی داشت، ادامه داد: البته برخی هنوز به تعهدات خود عمل نکردند و بیش از نیمی هم به تعهدات عمل کردند.


مولوی عبداللهی با بیان اینکه لازم است امر خیر مدرسه‌سازی را جدی بگیریم، تاکید کرد: اگر در زندگی خود نیت خیری داریم بهتر است در رأس کارهای خیر این امر مهم مدرسه‌سازی را قرار دهیم تا فضای آموزشی خوبی را برای فرزندانمان ایجاد کنیم.


او با اشاره به اینکه در شهرستان درمیان نیاز به ساخت مدارس جدید است، عنوان کرد: در برخی نقاط هم فضاهای آموزشی قدیمی است که نیاز به مقاوم‌سازی و نوسازی دارد.


امام جمعه اهل سنت اسدیه به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در مشهد اشاره کرد و گفت: این مهم موجب می شود که از ظرفیت خیران غیرساکن استان نیز استفاده و سرمایه این عزیزان جذب شود.


مولوی عبداللهی در پایان با بیان اینکه اموال و ثروتهای این دنیا که خداوند به ما عطا کرده یک امانت الهی در دستان ما است، عنوان کرد: خداوند ما را مورد آزمایش و امتحان قرار می دهد و باید از این ثروت خود در راه خدا خرج کنیم و مدرسه‌سازی از امور خیر بزرگ و فرهنگی ماندگار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار