فرماندار خوسف : تحصیل مناسب و پرمحتوا یک دغدغه انسانی است

خوسف(پانا) ـ فرماندار خوسف با بیان اینکه تحصیل مناسب و پرمحتوا یک دغدغه انسانی است، افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان خوسف و مهاجرت روستائیان به شهر، مدارس شهرستان کفاف دانش آموزان علاقه‌مند به تحصیل را ندارد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار خوسف : تحصیل مناسب و پرمحتوا یک دغدغه انسانی است

محمد شفیعی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرس ساز خوسف، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر از خیران و تکریم و احترام به آنها است تا گوشه ای از زحمات این خیران که با خدا معامله کرده اند، قدردانی شود.


فرماندار خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف سومین شهرستان وسیع استان با بیشترین پراکندگی جمعیت بالغ بر 200 آبادی و روستا و شهر دارد اما علی رغم تمام مشکلات و کمبود اعتبارت به عنوان دهمین شهرستان در بین 11 شهرستان استان، اعتبار دریافت می کند، گفت: این شهرستان تازه تاسیس شده و در راستای میانگین توسعه از برخی شهرستان ها عقب افتاده و نیاز به اعتبارات ویژه دارد.


شفیعی افزود: شهرستان خوسف در خصوص مدرسه سازی و امکانات آموزشی با همت خیرین توسعه یافته تر شده ولی با وجود تمام امکانات اندک، معلمان فداکار با دانش آموزان و آموزش و پرورش همکاری و همدلی دارند.


او یکی از ارکان تربیت و پرورش هر کشوری را مدرسه و تحصیل برشمرد و ادامه داد: قطار توسعه شهرستان راه افتاده و با همت خیرین تمام دانش آموزان از نعمت درس خواندن و با سواد شدن برخوردار می شوند.


فرماندار خوسف در این جلسه از مجمع خیرین شهرستان خوسف قدردانی کرد و گفت: خیرانی که برای دانش آموزان و آینده سازان کشور سرمایه‌گذاری می کنند اَجر و پاداشی دارند که قابل مقایسه با هیچ سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی نیست.


شفیعی با بیان اینکه تحصیل مناسب و پرمحتوا یک دغدغه انسانی است، گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان خوسف و مهاجرت روستائیان به شهر، مدارس شهرستان کفاف دانش آموزان علاقه‌مند به تحصیل را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار