با حضور نماینده شورای اسلامی شهر مشهد و رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی :

همایش " زنگ مهربانی " اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد

مشهد (پانا) - همزمان با مدارس استان ، همایش زنگ مهربانی و جمع اوری کمک های غیر نقدی در اداره اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش " زنگ مهربانی " اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد

فیضی نماینده شورای اسلامی شهر مشهد اظهار نمود : کشور ما در نوروز 1398دچار مخاطره یک عنصر طبیعی به نام سیل شد که پس از آن تمامی اقشار و دستگاه های دولتی که از جمله آنان متولیان اموزش و پرورش می باشد روی کار آمدند و کمک رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند .

وی خاطر نشان کرد : دستگاه اموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه پیشتاز در امر آموزش رسمی کشور ، اموزش های مدنی ، شهروندی و اخلاقی و تمام ساحت های آموزشی در حقیقت پیشتاز بوده و در این جریان نیز همچنان همانند همیشه پیشتاز است . در این راستا ، اموزش و پرورش تیم هایی را به مناطق اسیب دیده اعزام کرده ؛ علاوه بر آن تدبیر های لازم را برای بازسازی و تجهیز مدارس ، کمک رسانی جهت فراهم کردن اقلام مورد نیاز مردم و راه اندازی کمپین هایی با نام " سیل مهربانی "و ... مجموعه اقداماتی می باشد که اموزش و پرورش در زمینه کمک رسانی به هم وطنان سیل زده انجام داده است .

نماینده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح نمود : ما امروز شاهد حضور پر رنگ مردم و معلمان هستیم که امده اند تا ضمن اهدای کمک های خود ، اعلام نمایند که ما در کنار همه مردم ایران دست در دست یکدیگر در حالی که کیلو متر ها دور از از مناطق اسیب دیده می باشیم اما ، دلهای خود را به دل آنان پیوند میزنیم .

در ادامه مراسم ، یونسی رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی گفت : اموزش و پرورش با توجه به اینکه در هر خانه یک نماینده و یک دانش اموز دارد ، این موضوع سبب شده است که تمامی خانواده ها و اولیاء دانش اموزان از طریق این دستگاه به کمک سیل زدگان بیایند .

یونسی با بیان اینکه کمک های مدارس از 47 ناحیه و منطقه و شهرستان جمع اوری شده است اظهار کرد : سازمان دانش اموزی به عنوان هماهنگ کننده این برنامه به دستور مدیرکل (اموزش و پرورش استان ) وارد این جریان شده و نقش هماهنگی و جمع اوری کمک های دانش اموزان و انتقال آنها به استان گلستان را بر عهده دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار