تمامی لحظات در تائتر زیباست

کاشمر (پانا) - کارگردان نمایش کنتاکی ها در کانون سرو کاشمر گفت: تمامی لحظات در تائتر زیباست.

کد مطلب: ۹۰۸۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تمامی لحظات در تائتر زیباست

مهدی عراق پور طراح و کارگردان نمایش کنتاکی ها در گفتگوی صمیمانه به خبرنگار پانا در رابطه با این نمایش گفت: نویسنده این نمایش که در قالب دریا بود نوشته میرمرژوک است.
عراق پور ادامه داد: نویسنده طوری این نمایش را نوشته است که سه نفر در دریا گم شده اند و هر نفر سنبل یک قشری هستند. این افراد به دلیل گرسنه گی شدید تصمیم می گیرند که یک نفر را از بین خود برای غذا بخورند.وما این نمایش را برای مردم کاشمر بومی کردیم.
وی هدف خود را خالصانه به مردم کاشمر گفت:من این نمایش طنز را برای رفاه مردم ساختم.تا بتوانند ساعاتی خود را از مشکلات خود دور کنند.
عراق پور در همین زمینه گفت: زمانی که مشاهده می کنم مردم در حال خندیدن هستند به من آرامش خاصی می دهد.
وی گفت: نمایش طنزی که اجرا شد گروه شخصی و ما هیچ کمک مالی از نهاد هایی دریافت نکردیم تنها انجمن نمایش اداره ارشاد برای سالن تمرین به ما کمک کردند.
عراق پور گفت: نام بازیگرانی که در این نمایش بودند ماجد فخوری،عباس هنرور،امیرعباس محمدی،حامد سلیمانی.
وی به دانش آموزان علاقه به تائتر گفت:دانش آموزانی که به این هنر علاقه دارند باید از دوره های دبیرستان هدف خود را مشخص کنند. و برای ادامه این هنر به هنرستان ها بروند .اگر واقعا علاقه بسیار داشته باشد برای پیشرفت خود به شهر های تهران و مشهد بروند.
عراق پور افزود:بهترین خاطره در کار تائتر یکی شادی مردم و کار گروهی است خاطره ای نامطلوب در تائتر نیست به جزء نگاه ضعیف مسئولین به ما که این هم انشالله به لطف خدا حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار