وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار با فرهنگیان استان فارس وافتتاح چند پروژه آموزشی و پرورشی وارد شیراز شد.

کد مطلب: ۹۰۸۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار با فرهنگیان و افتتاح چند پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی وارد شیراز شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی فارس و جمعی از نمایندگان مردم شهرستان‌های فارس در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای شیراز، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بطحایی در این سفر ضمن بازدید از مدارس آسیب دیده سیل اخیر شیراز ، اولین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارس را افتتاح خواهد کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ، جلسه با نمایندگان تشکل های صنفی معلمان، جلسه با روسای ادارت آموزش و پرورش سراسر فارس و نماینگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، دیدار با جمعی از فرهنگیان استان، حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر است.

گفتنی است، مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رحیمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و مصطفی آذر کیش مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار