دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی آبان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر آموزش پیش‌دبستانی از برگزاری دومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی در آبان 1398 در استان قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی آبان برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، رخساره فضلی گفت: «اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی سال گذشته در یزد برگزار شد و قرار است دومین همایش به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در آبان سال جاری برگزار شود. این همایش در دو بخش علمی و تجربی با مشارکت متخصصان،کارشناسان، معلمان و مربیان، دانشجویان و استادان برگزار خواهد شد.»

او درباره محورهای مقالات برای شرکت در این همایش گفت: «آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان ایران اسلامی‌، تجارب جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی محورهای این همایش و فیلم کوتاه، قصه‌گویی و بازی سه محور اصلی در بخش تجربی این همایش هستند.»

فضلی از همه استادان، صاحب‌نظران، مربیان و خانواده‌ها خواست با حضور و مشارکت فعال، به تحقق اهداف برگزاری همایش یاری رسانند.

فضلی در پایان گفت: «اطلاعات تکمیلی در زمینه فراخوان محورها، نحوه برگزاری و ارسال آثار از طریق نشانی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین (http://caspian.medu.ir) درج شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار