همدلی و همبستگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با مناطق سیل زده

اهواز ( پانا ) -اموزش و پرورش ناحیه ۳ اهوازمقدار قابل توجهی از کمک ها ی خود را به کارون و حمیدیه ارسال کرد .

کد مطلب: ۹۰۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و همبستگی آموزش و پرورش ناحیه ۳  اهواز با مناطق سیل زده

اسکندر آرامی مدیر اموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در گفت و گو پانا گفت : با توجه به این که هم استانی های عزیزمان گرفتار سیل شده اند و خانه و کاشانه خود را رها کرده اند اکنون وظیفه ماست تا آنها را یاری برسانیم و وظیفه برادری و انسانی خود را به جا اوریم .

آرامی افزود : طی روزهای گذشته در دو پایگاه ثابت ، یکی در محل آموزش و پروررش ناحیه ۳ و دیگری در دبیرستان دخترانه الزهرا پخت غذا به صورت روزانه در دو نوبت به یاری همکاران فرهنگی و اداری و کمک های مردمی صورت پذیرفته و روزانه بالغ بر ۶۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ پرس غذای اماده سرد توزیع گردیده است .

او ادامه داد : تعداد روزانه ۱۰ هزار قرص نان نیز به کارون و حمیدیه ارسال میشود .تعداد ۱۰۰ عدد پتو نیز به همراه اقلام دیگر به مناطق آسیب دیده ارسال شده است .

آرامی همچنین اظهار داشت : مرکز مشاوره این ناحیه در اختیار دفتر پویش های مردمی کمک به سیل زدگان حوزه علمیه قرارداده شده تا مددکاران و مشاوران روانپزشکی جهت یاری به هم استانی های عزیز در آن استقرار یابند .همچنین دبیرستان پسرانه طالقانی نیز در اختیار استقرار خودروهای استان اصفهان که معین شهرستان اهواز می باشد قرار گرفته و سالن دبیرستان شهید پورکیانی نیز انبار کمک های غیر نقدی مردمی قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار