عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی: بستر خیر مدرسه‌سازی برای توده مردم آماده است

بیرجند (پانا) - عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی گفت: بستر خیر مدرسه‌سازی از کم به زیاد برای توده مردم آماده بوده و هرکس در حد توان خود می‌تواند کمک کنند.  

کد مطلب: ۹۰۸۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی: بستر خیر مدرسه‌سازی برای توده مردم آماده است

محمدحسین جهانبخش، عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با بیان اینکه خیران همواره منشا خیر و برکت و توسعه جامعه بوده و هستند، اظهار داشت: هیچ کاری بدون حضور مردم به سرانجام نمی رسد مخصوصا امور خیر و مدرسه سازی.

بازنشسته آموزش و پرورش و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی ادامه داد: تجربه نشان داده که خیران مدرسه ساز در توسعه مناطق محروم نقش به سزایی در طول تاریخ داشته و هم اکنون هم نقش آنها در اقتدار علمی ایران تاثیرگذار است و با توجه به اینکه خیران همواره آمادگی کار خیر را دارند باید زمینه برای آنها فراهم شود.

جهانبخش با اشاره به اینکه زیرساخت ها و اولویت های آموزش و پرورش باید برای خیران مشخص باشد، ادامه داد: نقش خیران در مدرسه سازی مهم بوده چراکه با حضور این قشر دولت، می تواند به اهداف خود نایل شود.

وی افزود: زمینه سازی و اشاعه فرهنگ کار خیر با اطلاع رسانی محقق می شود و چون خیران آمادگی کمک را دارند باید نقاط نیازمند به ساخت و تجهیز مدرسه شناسایی و به خیران معرفی شود.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ کار خیر در جامعه ایرانی تثبیت شده است، بیان کرد: باید در راستای جذب خیران جدید گام برداشت که بسیار با اهمیت است و خیران هم نباید حتما مدرسه سازی کنند چراکه می توانند در خصوص تامین لوازم آزمایشگاهی، لوازم التحریر، کتابخانه و یک کلاس درس قدم بردارند.

جهانبخش گفت: بستر خیر مدرسه سازی از کم به زیاد آماده بوده و هرکس در حد توان خود می تواند کمک کنند باشد.

وی که آمادگی حضور در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه خراسان جنوبی در مشهد دارد، افزود: من هم به نوبه خود کمک کننده خواهم بود و هم خیرانی را شناسایی و معرفی خواهم کرد.

این بازنشسته آموزش و پرورش عنوان کرد: مدارس بر اساس اولویت های اداره کل نوسازی مدارس باید احداث و خیران با هر مبلغی می توانند آموزش و پرورش را یاری دهند چراکه مبلغ در کار خیر مهم نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار