امام جمعه شوسف: مدارس شوسف نیازمند نوسازی و بروزرسانی تجهیزات هستند

خراسان جنوبی ( پانا ) - امام جمعه شوسف با بیان اینکه شوسف نیازمند نوسازی و بروزرسانی تجهیزات است افزود: در شهر شوسف و روستاهای آن نیازهایی در خصوص احداث مدارس جدید و تجهیز کردن مدارس قدیمی وجود دارد که نیازمند توجه خیرین مدرسه‌ساز است.   

کد مطلب: ۹۰۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شوسف: مدارس شوسف نیازمند نوسازی و بروزرسانی تجهیزات هستند

حجت الاسلام محمود نوری گفت: دین مبین اسلام توصیه بسیار به علم و علم آموزی دارد و دارای جایگاه مهم و بالایی است که باید به آن بسیار توجه داشته باشیم.

امام جمعه شوسف با بیان اینکه کسی که در زمینه مدرسه سازی اقدام کند اولین قدم را در بحث نشر علم برداشته است، گفت: کسی که توانایی این را دارد که بتواند برای دیگران زمینه تحصیل و علم آموزی را فراهم کند قطعا به آن مقام طالب علم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سازی یک صدقه جاریه است، افزود: این صدقه برای خیرین مدرسه ساز باقی خواهد ماند و یک نوع باقیات الصالحات محسوب می شود حتی اگر به اندازه یک خشت در تاسیس یک مدرسه اقدام داشته باشند.

حجت الاسلام نوری با توجه به اینکه در روایات آمده است که باید در بحث علم و علم آموزی پیش قدم باشیم، ادامه داد: خیرین مدرسه ساز با فعالیت در این عرصه یک چشمه جوشان را برای خود و دیگران به یادگار می گذارند.

امام جمعه شوسف با تاکید بر اینکه مدرسه سازی بهترین مصداق ذخیره سازی اخروی است، اظهار کرد: انسان ها می توانند بهترین راه برای خیر رسانی را انتخاب کنند و یکی از بهترین راه ها همین موضوع مدرسه سازی است.

وی به نیازهای شهر شوسف مبنی بر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: در شهر شوسف و روستاهای آن نیازهایی در خصوص احداث مدارس جدید و تجهیز کردن مدارس قدیمی وجود دارد که نیازمند توجه خیرین مدرسه ساز است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال جاری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره کار پسندیده ای است و حداقل ثمره جشنواره خیرین مدرسه ساز این است که مسیر خیر رسانی را به انسان های دیگر نشان می دهد تا بتوانند در این مسیر گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار