در جمع جوانان حوزه ستادی اداره کل ؛

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: توسعه به‌کارگیری جوانان منوط به به عملکرد آن‌هاست

مشهد (پانا) - همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نشست مشترک مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی و جوانان حوزه ستادی دستگاه تعلیم و تربیت استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: توسعه به‌کارگیری جوانان منوط به به عملکرد آن‌هاست

مدیر کل این سازمان در جمع جوانان حوزه ستادی دستگاه تعلیم و تربیت استان جوانان را سرمایه های اصلی هر کشور و ملت دانست و عنوان کرد : جوانی فصل بالندگی و رویش است و در واقع می توان گفت جوانی بهار عمر آدمی است.

وی ادامه داد : جوانان از قدرت بالایی در جسم و روح خود برخوردارند و لذا جراتمندی،ریسک پذیری،انگیزه و شور و نشاط بالایی برای انجام کارهای بزرگ دارند؛از همین روی مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری "جوانان"هستند.

خدابنده با تاکید بر لزوم حضور جوانان در فضای آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : مخاطبین اصلی دستگاه تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان هستند لذا به دلیل کم بودن اختلاف سنی میان معلم جوان و دانش آموز درک بهتری صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه در تشریح برخی از عوامل موفقیت جوانان گفت :داشتن برنامه کوتاه و بلند مدت،استفاده از تجارب،توجه به توانمند سازی،توجه به اولویت های اصلی سازمان از مهم ترین عوامل موفقیت و تاثیر گذاری جوانان محسوب می گردد.

وی ادامه داد :شکل گیری شخصیت انسان در ایام جوانی صورت می پذیرد و رشد عقلی و سیر تکاملی در این سنین اتفاق می افتد لذا اگر جوان در مسیر درستی قرار گیرد می توان آینده روشنی را برای او متصور بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با بیان اینکه توسعه بکارگیری جوانان منوط به عملکرد خود آن هاست بیان داشت :جوانان باید دقت کنند که با افزایش همگرایی در جهت تحقق اهداف اصلی سازمان گام بردارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار