مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد:

آمادگی کامل اداره کل کار همدان در کمک به مناطق سیل زده

همدان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در جلسه شورای هماهنگی مشترک بین استان همدان و لرستان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه لرستان برگزار شد از آمادگی کامل برای کمک و مشارکت در تأمین نیازهای مردم مناطق سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل اداره کل کار همدان  در کمک به مناطق سیل زده

یه گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این جلسه احمد توصیفیان اظهار داشت: دستگاه ها و بخش هایی که زیر مجموعه اداره کل تعاون هستند می توانند به صورت شفاف نیازمندی های خود را در کمک به مناطق سیل زده عنوان کنند تا با همکاری دستگاه متناظر با آن در همدان نسبت به تأمین آن ها اقدام شود.

توصیفیان با تأکید بر تداوم کمک ها در مناطق سیل زده لرستان گفت: پس از هر حادثه زمان طلایی، ایتدای وقوع آن حادثه است چراکه مردم بیش ترین احساسات و تمایل به مشارکت را در رفع مشکلات مردم آسیب دیده دارند و از این فرصت باید استفاده کرد.

او افزود: در این شرایط باید نیازهای مردم در بخش های مختلف ارزیابی و مطابق با آن کمک های مردمی مدیریت و جمع آوری شود.

در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز با اشاره به این که بخش عمده ای از اشتغال استان بر اثر آسیب های ناشی از سیل از بین رفته است اظهار کرد: بیش از 6 هزار نفر در بخش مشاغل خانگی و صنایع دستی شغل خود را از دست داده اند و در بخش کشاورزی 7 هزار و 500 واحد کشاورزی، در بخش صنوف 4 هزار و 335 واحد و در بخش صنعتی نیز تعداد 85 واحد صنعتی آسیب دیده اند.

علی آشتاب در ادامه گفت: استان لرستان تاکنون 76 هزار قلم کمک به مردم سیل زده را از سراسر کشور و به خصوص همدان دریافت کرده است که بخشی از این کمک ها تحویل مردم داده شده و بخشی نیز در حال بسته بندی و ارسال است.

او با بیان این که بیش از یک هزار و 200 روستا در مناطق سیل زده دچار آسیب های جدی شده اند تصریح کرد: با توجه به این که نیازهای اولیه مردم مناطق سیل زده تأمین شده است اکنون این مردم به وسایلی از جمله وسایل منزل، وسایل آشپزخانه و پخت و پز، سیستم های خنک کننده شامل پنکه و کولر، البسه، فرش، موکت، زیرانداز و گلیم نیاز دارند.
سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار