ازسوی دانش آموزان وفرهنگیان لالی انجام شد:

بسته بندی و توزیع بیش از ۴۹۰ میلیون ریال اقلام مورد نیاز مردم در مناطق سیل زده

پانا (لالی) - آموزش و پرورش شهرستان لالی در فراخوانی به کلیه مدارس و فرهنگیان اقدام به جمع اوری کمک های دانش آموزان و فرهنگیان از سطح مدارس نمود .

کد مطلب: ۹۰۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بسته بندی و توزیع بیش از ۴۹۰ میلیون ریال اقلام مورد نیاز مردم در مناطق سیل زده

این کمک های مردمی که به ارزش بیش از ۴۹۰ میلیون ریال بودند پس از بسته بندی توسط اداره آموزش و پرورش امروز ۲۶ فروردین ماه به همراه اکیپی با حضور مدیریت ،معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش لالی و پس از هماهنگی با ستاد مستقر در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان جهت توزیع در مناطق سیل زده شعیبیه شهرستان شوشتر اعزام شد.
توزیع این کمک ها و اقلام مورد نیاز مردم به همراه بازدید میدانی از مناطق سیل زده از سوی مصطفی فاریابی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لالی و با هماهنگی و همراهی آقای معینی مدیریت آموزش و پرورش شوشتر صورت گرفت .

این اقدام پسندیده دانش آموزان،فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی علاوه بر تقدیر مسئولان شهرستان شوشتر موجب برانگیختن بیش از پیش حس نوع دوستی و همیاری به مردم در زمان سختی ها و مشکلات را به همراه داشت .

مصطفی فاریابی پس از این حرکت ارزشمند ضمن تقدیر از همه فرهنگیان و دانش آموزان در خلق چنین اقدام ارزشمندی از هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و همراهی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوشتر و تلاش های مجموعه نیروهای ستادی اداره آموزش و پرورس لالی قدر دانی کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار