پاداش میلیاردی زنوزی برای دور شدن استقلال از سهمیه آسیا

تهران (پانا) - مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز به بازیکنان تیمش وعده پاداشی سنگین را در صورت پیروزی آنها مقابل استقلال تهران داد.

کد مطلب: ۹۰۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پاداش میلیاردی زنوزی برای دور شدن استقلال از سهمیه آسیا

به گزارش ورزش سه ، ماشین سازان از دیروز اردوی خود را در هتل المپیک برپا کردند و مالک این باشگاه محمدرضا زنوزی در محل اردوی این تیم حاضر شده و دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد.

وی در صحبت‌های خود از عملکرد ماشین سازان تقدیر کرده و آنان را لایق رتبه‌های بالاتر جدول دانست و در خصوص دیدار این تیم با استقلال گفت : امروز درصدی از قرارداد شما پرداخت شده است . همچنین دستور پرداخت پاداش ها را نیز داده‌ایم و در روزهای آتی پرداختی دیگری نیز از محل قرارداد تان خواهید داشت .

زنوزی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: از شما می خواهم که مقابل استقلال بدون استرس و بازی همیشگی خود را ارائه کنید و مطمئنم که دست پر از میدان خارج خواهید شد. اگر شما فردا در مقابل استقلال، مردم آذربایجان را خوشحال کنید من نیز قول می دهم به سهم خودم شما را خوشحال کنم .

مالک این باشگاه تبریزی از ادامه تیم داری خود در ماشین سازی تبریز نیز خبر داد و اعلام کرد که فصل آینده این تیم برای کسب سهمیه بسته خواهد شد .

او از بازیکنان خواست که با قدرت کار خود را ادامه دهند.

پیش از این در اخبار داشتیم که مسئولان این تیم تبریزی برای برد تیم ایشان مقابل استقلال مبلغ یک میلیارد تومان و برای تساوی در این دیدار ۵٠٠ میلیون جایزه نقدی در نظر گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار