مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد:

پیشتازی سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز در امداد رسانی به مردم گرفتار سیلاب

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، از فعالیت گسترده سازمان دانش آموزی این ناحیه در مناطق صعب العبور و سیل زده خبرداد .

کد مطلب: ۹۰۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

سید جاسم موسوی اصل ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه کمک های بسیاری از جمله اقلام مختلف غذایی و بهداشتی از طریق سازمان دانش آموزی و هیات محبین اهل بیت این سازمان در حال توزیع است ، گفت : هدایای مردمی توسط هیئت محبین اهلبیت و سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز با قایق هایی به مردم سیل زده؛ روستاهای شموس،بنده اسلیط، هوفل شرقی و غربی انتقال یافته و توزیع گردید .

او برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری را از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز در این زمینه دانست و افزود : دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی این روزها به رغم تعطیلی مدارس ، به صورت داوطلبانه در اردوهای جهادی حضور پیدا کرده و به امداد رسانی سیل زدگان مشغولند .

موسوی اصل با تقدیر از تلاش های سازمان دانش آموزی ناحیه یک در کاهش آلام سیل زدگان ، ادامه داد : همکاری جهت پخت غذای گرم و ارسال وعده های غذایی به مناطق صعب العبور از اقدامات شایسته صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار