رئیس پلیس آگاهی سمنان:

کشف قاچاق 944 درصد افزایش یافت

سمنان (پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این استان در تعطیلات نوروزی 98 نسبت به سال گذشته 944 درصد افزایش داشت.

کد مطلب: ۹۰۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف قاچاق 944 درصد افزایش یافت

سمنان (پانا) - سرهنگ رضا بینقی، به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سمنان در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، با انجام ایست و بازرسی های متعدد در مبادی ورودی و خروجی این استان و با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت ها موفق به کشف قابل توجهی کالای قاچاق در روزهای نوروز شدند.

وی با اشاره به افزایش ارزش ریالی کشف کالاهای قاچاق در استان سمنان در تعطیلات نوروزی 98، بیان کرد: انواع لوازم بهداشتی، دارو، کالای دخانی، دام و احشام و فرآورده های نفتی، توسط تیم های پلیس آگاهی و انتظامی استان در طرح نوروزی مبارزه و مقابله با کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: افزایش کشف کالای قاچاق در استان سمنان همچنین افزایش 533 درصدی دستگیری افراد مرتبط با قاچاق کالا را در پی داشته است.

بینقی یادآور شد: تمام دستگیرشدگان مرتبط با کالاهای قاچاق در تعطیلات نوروزی امسال به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

به گزارش پانا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ، ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار