جشنواره سینا انگیزه ای برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت:حضور دانش‌آموزان جشنواره سینا بر روند فعالیت‌های آن‌ها در ادامه تحصیل مؤثر است.

کد مطلب: ۹۰۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سینا انگیزه ای برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان

سودابه سلیمانی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا که در سالن جلسات دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به طی دوران تحصیلی دانش آموزان در مدرسه و ارتباط آنها با دانشگاه‌ها گفت: در بسیاری از کشورهای مترقی دانش آموزان از سال‌های پایانی مدرسه با دانشگاه‌ها ارتباط می‌گیرند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: حضور داوران از اعضای هیئت علمی در این جشنواره بسیار مهم و قابل توجه است.

سلیمانی با اشاره به کاهش اشتیاق دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در این جشنواره بر روند فعالیت‌های آن در انتخاب رشته و نیز انگیزه ادامه تحصیل دانش‌آموزان مؤثر خواهد بود.

وی افزود: شناسایی دانش‌آموزان نخبه و استعدادهای برتر و هدایت ایده‌های دانش‌آموزان به مقصد نهایی آن یعنی دانشگاه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی سینا با همکاری جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی اتفاق بسیار خوبی است و تجربه‌های ارزنده‌ای نیز به‌دنبال خواهد داشت و ظرفیت‌های واحد علوم و تحقیقات برای دانش‌آموزان آشکار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار