«تگزاس 2» جایگزین «رحمان 1400» شد

تهران (پانا) - سخنگوی موقت شورای صنفی نمایش، گفت: فیلم سینمایی «تگزاس 2» به جای «رحمان 1400» از 28 فروردین اکران می‌‌شود.

کد مطلب: ۹۰۸۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
«تگزاس 2» جایگزین «رحمان 1400» شد

«محمدرضا صابری» عصر سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تازه ترین مصوبات شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی برگزار و باتوجه به اتفاقات پیش آمده برای فیلم «رحمان 1400» درباره جایگزین وضعیت اکران این فیلم تصمیم‌گیری شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه دو فیلم «پالتو شتری» و «تگزاس 2» برای اکران به سرگروهی سینما ایران به عنوان جایگزین «رحمان 1400» مطرح بود، گفت: در نهایت فیلم «تگزاس 2» برای اکران انتخاب شد و این فیلم از 28 فروردین به نمایش درمی‌آمد اما نمایش آن همراه با شروطی است.
سخنگوی موقت شورای صنفی نمایش، افزود: با توجه به شرایط عمومی کشور و اینکه 20 استان درگیر سیل هستند، با هدف حمایت از اکران فیلم‌های نوروزی تمامی فیلم‌ها تا 18 اردیبهشت بدون محاسبه کف فروش اکرانشان ادامه دارد.
صابری خاطرنشان کرد: همچنین پردیس‌های سینمایی بالای هفت سالن به شرطی می‌توانند فیلم تگزاس 2 را اکران کنند که شش فیلم دیگر هر کدام یک سالن به صورت کامل در این پردیس‌ها را در اختیار داشته باشند و سینماهایی که تک‌سالن هستند باید تا 18 اردیبهشت فیلم‌ها را نمایش بدهند و بعد از آن اکران فیلم بلامانع است.
وی با بیان اینکه جلسه بعدی شورا 8 اردیبهشت 98 برگزار می‌شود، گفت: در شورای صنفی نمایش یک سینمادار یک تهیه‌کننده و یک کارگردان به عنوان ناظر بر مساله اکران نظارت می‌کنند.
سخنگوی موقت شورای صنفی نمایش ،افزود: همچنین انتخابات اولین جلسه شورا در هشت اردیبهشت برگزار می‌شود و دبیر و سخنگو در این جلسه تعیین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار