معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

انتصاب سرپرست آموزش و پرورش استان موقتی است / مدیر کل آموزش و پرورش استان ظرف چند روز آینده معرفی می شود

زینی وند: انتصاب سرپرست آموزش و پرورش استان از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است و استانداری هیچ اظهار نظری نداشته است.

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انتصاب سرپرست آموزش و پرورش این استان موقتیست و از حوزه اختیارات وزارت آموزش و پرورش است و استانداری هیچ اظهار نظری در این رابطه نداشته است.

کد مطلب: ۹۰۷۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست آموزش و پرورش استان موقتی است / مدیر کل آموزش و پرورش استان ظرف چند روز آینده معرفی می شود

علی زینی وند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان اظهار کرد: چون آموزش و پرورش یک سازمان گسترده و مرتبط با تمام جامعه است بحث انتصابات در آن نیز در همه استان‌ها و کشور از حساسیت بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: از مدتی قبل با مطرح شدن اینکه، مدیر کل فعلی(جناب آقای نخعی) پس از چند سال مدیریت در استان به وزارتخانه منتقل و در یکی از مدیریت های موثر وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد لذا طبیعی بود که بحث جانشینی ایشان نیز مطرح شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری ابراز داشت: و در همین راستا مدتی است برای مدیرکلی آموزش و پرورش استان گزینه‌های مختلفی مطرح می شود و وزارت آموزش و پرورش هم در تعامل با گروه های مختلف ، نمایندگان و از جمله استانداری مذاکراتی نیز داشته است که تا به حال به جمع بندی نهایی نرسیده است.

او افزود: در روزهای گذشته طی تماس تلفنی وزارت آموزش و پرورش با استانداری مبنی بر اینکه چون آقای نخعی حکم شان برای یکی از سمت‌های این وزارتخانه نهایی شده و در بحث جایگزینی مدیرکل استان سیستان و بلوچستان هم هنوز به جمع‌بندی نرسیده ایم ممکن است از سرپرستی آن هم برای مدت کوتاهی استفاده کنیم.

زینی وند تصریح کرد: از آنجایی که بحث سرپرستی از حوزه ی اختیارات خود وزارت آموزش و پرورش است، استانداری و استاندار محترم نیز هیچ گونه اظهار نظری در این رابطه(سرپرستی) انجام نداده است و خود وزارتخانه با توجه به صدور حکم جناب آقای نخعی یکی از همکاران مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان را به صورت موقت به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان انتخاب نموده است.

او در پایان اظهار امیدواری کرد ظرف چند روز آینده و در مدت بسیار کوتاهی مدیرکل آموزش و پرورش این استان از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی شود که با توجه به اینکه در آستانه ی امتحانات پایان سال هستیم ان شاء الله آموزش و پرورش بتواند کار خود در سال تحصیلی جاری را به پایان برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار