رئیس دانشگاه سمنان:

۴۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان به پل‌دختر اعزام شدند

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه سمنان، با بیان اینکه کاروان ۴۰ نفری از کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به پل‌دختر اعزام شدند، گفت: این کاروان کمک‌های دانشگاه را نیز به سیل‌زدگان خواهد رساند.

کد مطلب: ۹۰۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان به پل‌دختر اعزام شدند

مسعود نصیری زرندی، در حاشیه بدرقه کاروان کمک‌های دانشگاه سمنان به مناطق سیل زده به میزبانی این دانشگاه، ضمن بیان اینکه کاروان ۴۰ نفری اساتید و کارکنان برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند، ابراز کرد: این دومین کاروان اعزامی دانشگاه سمنان به مناطق سیل زده جنوب و غرب کشور است.

وی افزود: اعضای حاضر در این کاروان برای خدمت رسانی به مردم منطقه سیل زده پل دختر اعزام شدند و طبق برنامه ریزی قرار است به مدت یک هفته در این منطقه حضور داشته باشند.

دومین کاروان اعزام از دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه نخستین کاروان امدادی این دانشگاه روز بیست و دوم فروردین ماه جاری به پل دختر اعزام شد، ابراز کرد: در آن اردو ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه در قالب گروه جهادی اعزام شدند.

نصیری زرندی با بیان اینکه در مجموع ۷۵ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سمنان به مناطق سیل زده پل‌دختر اعزام شده‌اند، تاکید کرد: این کاروان با خود کمک‌های مورد نیاز به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را نیز همراه دارد.

وی افزود: این کمک‌ها شامل چهار هزار کنسرو، ۳۰۰ تخته پتو، بیش از ۲۰۰ عدد زیر انداز، بیل، کلنگ، چکمه و … است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار