بهارلو: میزبانی شایسته از شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قران کریم توفیق بزرگی است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تمام تلاش خود را در جهت فراهم آوردن بهترین تدارکات برای شرکت‌کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم به کار بستیم.

کد مطلب: ۹۰۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: میزبانی شایسته از شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قران کریم  توفیق بزرگی است

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تشکیل جلسات متعدد نسبت به تقسیم برنامه‌ها از روزهای قبل از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اقدام نمودند .
در این راستا کمیته پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با نظارت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و همکاری کلیه عوامل اجرایی از قبل اسقرار مهمانان مسابقات بین المللی قرآن کریم در هتل هما تهران سعی کردند به نحو احسن در قالب اسکان، پذیرایی‌های روزانه و اهدای جوایز تمهیدات لازم را فراهم آورند.
او خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از برنامه‌ها نیز تدارکات جابجایی شرکت‌کنندگان از هتل به مصلی امام‌خمینی (ره) و بازدید‌های روزانه از نقاط دیدنی شهر تهران را برگزار کردیم.
بهارلو ضمن تقدیر ازهمکاری کلیه دست‌اندرکاران که در برگزاری برنامه تدارکات این رویداد بزرگ قرآنی همکاری داشتند، گفت: امیدوارم توانسته باشیم در حد توان و امکانات رضایت مهمانان شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن کریم را فراهم کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار