رئیس جمعیت هلال احمر سلماس خبرداد:

جمع آوری بیش از 710میلیون ریال کمکهای مردمی سلماس برای سیل زدگان کشور

ارومیه (پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر سلماس از جمع آوری جمع آوری بیش از 710میلیون ریال کمکهای مردمی نقدی و غیرنقدی این شهرستان برای کمک به سیل زدگان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بیش از 710میلیون ریال کمکهای مردمی سلماس برای سیل زدگان کشور

مهدی رضایی گلعذانی گفت: مردم خیر و نوعدوست شهرستان سلماس از اول اعلام جمع آوری کمکهای مردمی برای کمک به سیل زدگان استانهای درگیر سیل کشور، همراه و یاور جمعیت هلال احمر بودند و با اهدای کمکهای خود بصورت نقدی و غیرنقدی مرهمی بر دردهای مردم سیل زده کشورمان شدند.

رضایی بیان کرد: تاکنون مردم نوعدوست سلماس بیش از 260میلیون ریال کمکهای نقدی به جمعیت هلال احمر شهرستان برای ارسال به زلزله زدگان تقدیم کرده اند و گفتنی است این مبلغ بغیر از واریز کمکهای واریزی مردم سلماس به حساب های متمرکز هلال احمر می باشد.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت اقلام غیرنقدی شامل پتو، لباس ، برنج، بسته های بهداشتی، اب معدنی، کنسورجات ، روغن مایع و پوشاک بچه به ارزش بیش از 450میلیون ریال توسط مردم عزیز سلماس اهدا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس تصریح کرد: این اقلام تا کنون در قالب دو محموله به مناطق سیل زده ارسال شده و محموله سوم نیز طی سه روز آینده ارسال شد.

رضایی با تقدیر از همراهی و پشتیبانی پرشور مردم سلماس از هلال احمر شهرستان برای کمک به سیل زدگان، بیان کرد: پست جمع آوری کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر سلماس در مقابل شعبه شهرستان دایر می باشد و شهروندان عزیز می توانند کمکهای خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده به این پست تحویل دهند تا در اسرع وقت به مناطق سیل زده ارسال شود.

وی گفت: شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر در تمامی بانک ها نیز پذیرای کمکهای نقدی شهروندان عزیز برای کمک به مناطق سیل زده می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار