دومین جلسه کمیته بحران در آموزش و پرورش بجنورد تشکیل شد

بجنورد (پانا) -دومین جلسه کمیته بحران آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به منظور هماهنگی و آمادگی مدارس جهت بارندگی های روزها آتی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه کمیته بحران در آموزش و پرورش بجنورد تشکیل شد

حسین توکلی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این نشست که با حضور معاونین و کارشناس مسئولان تشکیل شد ضمن اشاره به حضور مدیر شهرستان در جلسه فرمانداری با تاکید بر ضرورت توجه مدیران مدارس در خصوص بخشنامه هایی که از سوی کمیته بحران ارسال می شود گفت: براساس گزارش های هواشناسی از بعد از ظهر شنبه 24 فروردین تا سه شنبه هفته جاری شاهد بارندگی هایی در سطح استان خواهیم بود که خطر جاری شدن سیل و خسارت احتمالی را به همراه خواهد داشت که نیازمند توجه جدی مدیران مدارس است.

وی با بیان اینکه تمهیداتی در خصوص آمادگی آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته است افزود: کارگروه های شش گانه جهت بررسی وضعیت مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه، سالن های ورزشی و فضاهای اداری و ایجاد آمادگی تشکیل می شود و این کارگروه ها از این پس در مواقع بحرانی همچون زلزله سال 96و بارش های شدید اخیر فعال خواهند بود و گزارشات مدارس را رصد خواهند نمود و اقدامات لازم را عملیاتی خواهند کرد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در ادامه به ارسال بخشنامه جهت توجه مدیران مدارس در روستاهای که رانش زمین داشته اند و مدارسی که در نزدیکی حاشیه رودخانه ها و مسیل ها هستند اشاره و افزود: اقدامات پیشگیرانه لازم جهت آمادگی مدیران مدارس ارائه شده است.

توکلی ضمن بیان اینکه گزارشات اولیه ای از خسارات بارندگی های اخیر در مدارس تهیه شده است تاکید کرد: مدیران مدارس کارگروه بحران را باید در مدارس خود تشکیل دهند و گزارشات خود را در اسرع وقت به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار