قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : ارتباطات موثر برای جذب خیران مدرسه‌ساز افزایش یابد

بیرجند(پانا) ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم افزایش ارتباطات موثر برای جذب خیران مدرسه ساز برای استان، گفت: خداوند در قرآن با دو واژه سبقت و سرعت از مردم خواسته است تا در کار‌های نیک و پسندیده مشارکت فعال و سازنده داشته باشند.

کد مطلب: ۹۰۷۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : ارتباطات موثر برای جذب خیران مدرسه‌ساز افزایش یابد

حجت الاسلام « غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن برای امور خیر و واجبات دینی تعبیر به سرعت و شتاب دارد و از مردم خواسته شده است تا در کار‌های نیک و پسندیده مشارکت فعال و سازنده داشته باشند، ادامه داد: انسان‌ باید در کار خیر و آخرتی سرعت بگیرد و در هنگام سرعت اجازه ندهد که کسی دیگر در انجام کار خیر بر او سبقت بگیرد.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، بیان کرد: باید در این جهاد با برنامه ریزی بهتر از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم و همه بدانند براساس آموزه‌های قرآنی، صدقه و انفاق در راه خدا عامل فقرزدایی از فرد و جامعه است.


به گفته وی بر خلاف تصور افراد ظاهر بین، انفاق نه تنها موجب کم شدن اموال انسان نمى‌شود، بلکه برکت و یا افزایش اموال را نیز به دنبال دارد و خداوند در آیات سوره بقره مى فرماید«مثل کسانى که اموال خود را در راه خدا انفاق مى کنند همانند دانه اى است که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه صد دانه باشد، خداوند براى هر کس که بخواهد [آن را] چند برابر مى کند و خدا گشایشگر داناست».


حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در طی 40 سال گذشته انقلاب حرکت زیبای مدرسه‌سازی توسط خیران توانسته مشکلات آموزشی ما را حل کند، تاکید کرد: امیدواریم در ادامه همچنان در این استان محروم با برنامه ریزی و اقدامات مناسب بتوانیم شاهد افزایش فضای آموزشی و جذب خیران بیشتر برای ساخت این امر مهم باشیم.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم افزایش ارتباطات موثر برای جذب خیران مدرسه ساز برای استان، افزود: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز می‌تواند بستری برای شناخت بیشتر فرصت‌ها و ایجاد انگیره در دیگران برای مشارکت در این کار خیر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار