اعتراف سارقان به 70 فقره سرقت در "فردیس"

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 70 فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف سارقان به 70 فقره سرقت در "فردیس"

"بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پرونده های متعدد مبنی بر سرقت داخل خودرو از کلانتری های شهرستان فردیس به پلیس آگاهی این شهرستان ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح های کنترلی و تحقیقات گسترده محلی رد یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی مدارک شناسایی و کارت خودروهای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: متهم دستگیر شده که چاره ای جز بازگو کردن حقیقت نداشت به 70 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی شخص دیگری اعتراف کرد که با راهنمایی متهم دستگیر شده و پیگیری های ماموران ، متهم با یک دستگاه دوچرخه سرقتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان این که تا کنون 35 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند اظهار داشت: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد .

سرهنگ جنتی در پایان از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودروی خود در مکان های ناامن ، کم تردد ، خلوت و تاریک خودداری کنند و علاوه بر قفل و زنجیر کردن خودرو ، از قفل بودن درها و بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار