استاندار همدان:

عصبانیت آمریکا از موفقیت های سپاه منجر به محبوب تر شدن فرزندان ولایت نزد مردم شد

همدان (پانا) - استاندار همدان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نماینده ولی فقیه در همدان، مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد اقدام اخیر دولت مردان آمریکا را ناشی از عصبانیت آن ها بیان کرد و این مسئله را از توفیقات نظام دانست.

کد مطلب: ۹۰۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
عصبانیت آمریکا از موفقیت های سپاه منجر به محبوب تر شدن فرزندان ولایت نزد مردم شد

سید سعید شاهرخی گفت: سپاه فرزند امام (ره)، سربازان ولایت و فرزندان ملت هستند که در تمام صحنه ها و در دفاع از آرمان های انقلاب پیشتاز بوده اند.
او با بیان این که آمریکا از موفقیت های سپاه عصبانی است گفت: بعد از این اقدام آمریکا، سپاه محبوب تر شد، در دل و جان مردم بیشتر جا گرفت و شور و وحدت و انسجام در آحاد جامعه به وجود آمد.
شاهرخی در ادامه گفت: همه ما مفتخر هستیم که اعلام کنیم به عنوان سرباز کوچک این نظام از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری خواهیم کرد.
استاندار همدان اظهار کرد: سال جدید را بر اساس سخنان رهبر انقلاب، شعار سال و برنامه های دولت، سال انسجام، دقت و سرعت بیشتر در کارها، تلاش بیشتر و رونق تولید و ایجاد شغل برای جوانان قرار داده ایم.
او با اشاره به تدوین سند توسعه استان با همکاری همه دستگاه ها و سازمان مدیریت، گفت: این سند چشم انداز کار ما را تا سال ۱۴۰۰ مشخص کرده است همچنین ما مهم ترین کارهایی را که در هر سال برای تحقق سند توسعه ششم باید انجام دهیم، مشخص کرده ایم.
استاندار همدان تصریح کرد: توجه به این سند تنها مربوط به منابع بخش دولتی نیست بلکه ما وظیفه داریم تمام قد در خدمت بخش خصوصی باشیم و از تولید حمایت کنیم.
او اجرای سند عملیاتی و راهبردی استان را ملاک ارزیابی عملکرد مدیران استان بیان کرد و گفت: برای تحقق سند توسعه استان به کار شبانه روزی نیاز داریم، مردم باید درک کنند که مسئولان جهت رفع مشکلات همه تلاش خود را می کنند همان طور که در سال گذشته سعی کردیم موج های بازار را کنترل کنیم و ۳۰ جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شد.
شاهرخی عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ایام نوروز را قابل تقدیر عنوان کرد و در ادامه ضمن قدردانی از خدمات ستاد سفر، فرمانداران و شهرداران، از تلاش همه دستگاه ها و رسانه ها که مسئولان را در شناساندن استان همدان به عنوان مقصد گردشگری نوروزی یاری کردند، تشکر کرد.
او همچنین فرصت را برای قدردانی از اصحاب رسانه مغتنم دانست و ضمن بیان این که مدیران استان باید از ظرفیت رسانه ها برای ارتباط با مردم بهره بگیرند گفت: اصحاب رسانه با همه مشکلاتی که داشتند شانه به شانه همراه مدیریت استان بودند.
استاندار همدان در پایان از خدمات شایسته امام جمعه و استاندار سابق نیز همدان تشکر و قدردانی کرد.

سحر چهاردولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار