قاری قرآن دانش آموز از جمهوری اسلامی ایران: مسئولین نیز باید در کنارفعالان قرآنی در جهت ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن محور تلاش کنند

تهران (پانا) - فینالیست ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بخش دانش آموزی گفت : با استعدادی که خداوند متعال در من قرار داده و علاقه به فراگیری معارف اسلامی قدم در راه خواندن آیات کتاب الهی گذاشتم.

کد مطلب: ۹۰۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قاری قرآن دانش آموز از جمهوری اسلامی ایران:  مسئولین نیز باید در کنارفعالان قرآنی در جهت ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن محور تلاش کنند

امیر حسین رحمتی ۱۷ ساله از استان گلستان شهر گرگان گفت: شش سال به صورت تخصصی در حوزه قرآن فعالیت کردم و در سال ۹۶ رتبه اول مسابقات سراسری دانش‌آموزی را کسب نمودم و در بهمن ۹۷ در اردوی انتخابی بین‌المللی دانش‌آموزان جمهوری اسلامی جز ۱۳ نخبه کشور قرار گرفتم و برای مسابقات بین المللی انتخاب شدم.
او افزود: نگاه به تلاوت قرآن کریم به صورت فنی، هنری و معنوی و کسب معارف الهی و استعدادی که خدای متعال در وجود من قرار داده بود و تشویق والدین سبب در بخش قرائت قرآن موفق باشم.

نخبه دانش‌آموز قرآنی کشور گفت: مسئولین کشور می‌بایست به بودجه قرآنی توجه بیشتری داشته باشند و در صورت بروز مشکلات، از بودجه قرآنی کشور استفاده نکنند.
رحمتی گفت در محیط آموزشی و مدرسه با توجه به بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و اخلاق حسنه با دیگر دانش‌آموزان توانستم ارتباط خوبی برقرار کنم و آنها نیز من را به عنوان یک قاری قرآن پذیرفته‌اند.
فینالیست ششمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزی قرآن کریم افزود: در چند روز گذشته با قاریان و حافظان کشورهای دیگر نیز مباحث مختلفی در زمینه مسائل قرآنی داشتیم و ارزیابی من از سطح برگزاری این دوره از مسابقات بسیار عالی و کیفیت تلاوتها نیزخوب بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار