حوادث ترافیکی و تعداد قابل توجه پرونده‌های بازماندگان در تأمین اجتماعی

تهران (پانا) - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از مدیران ارشد این سازمان صبح امروز ۲۴ فروردین از فرماندهی پلیس راهور تهران بازدید کردند و در جریان پیشرفت‌های فنی این نهاد در استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها برای مدیریت ترافیک قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۰۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حوادث ترافیکی و تعداد قابل توجه پرونده‌های بازماندگان در تأمین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در این بازدید با اشاره به حوادث ترافیکی که منجر به فوت و یا آسیب‌های بدنی به شمار زیادی از هوطنان می‌شود، گفت: پلیس راهور با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز و تلاش‌ها و زحمات مأموران دلسوز این مجموعه برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه فوت و مصدوم شدن هموطنان در حوادث ترافیکی آثار و تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد، گفت: اگر عوارض روحی، روانی و اجتماعی و همچنین تأثیرات اقتصادی تصادفات به درستی ارزیابی شود، ارزش تلاش‌های مأموران راهنمایی و رانندگی بیشتر مشخص خواهد شد.

زدا با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: طبیعتا حدود نیمی از مصدومان و افراد فوت شده در تصادفات نیز بایستی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی باشند و تعداد قابل توجهی از پرونده‌های بازماندگان و ازکارافتادگان تأمین اجتماعی نیز ناشی از حوادث ترافیکی است که عملکرد قابل تحسین پلیس راهور در کاهش تصادفات بر خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی نیز اثرگذار است.

سردار محمدرضا مهماندار، فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این دیدار به تشریح پیشرفت‌های فنی صورت گرفته در کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث رانندگی پرداخت.

وی توسعه خدمات سازمان‌های خدمت‌رسان از جمله سازمان تأمین اجتماعی را از جمله مسائل تأثیرگذار بر ترافیک شهر تهران ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با توسعه خدمات نیاز کمتری به سفرهای درون شهری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار