مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح ملی ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس متوسطه دختران

کرمانشاه (پانا) - مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح ملی ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس متوسطه دختران خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس متوسطه دختران

فرشته عبدی، مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان در افتتاحیه طرح ملی ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس متوسطه دختران گفت: امروز معلمان باید علاوه بر آموزش دروس رسمی، الفبای زندگی را هم به دانش‌آموزان بیاموزند و در حقیقت باید آنان با اتخاذ شیوه‌های صحیح تربیتی و برقراری روابط مثبت و سازنده، دانش‌آموزان را در مسیر درست زندگی قرار دهند.

وی ادامه داد: کارگاه ارتقای مهارت‌های پرورشی معلمان و مشاوران به مدت 24 ساعت در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه یک شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد که معلمان و مشاوران نواحی و مناطق 24 گانه استان در این کارگاه در قالب 3 کلاس حضور خواهند داشت.

مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در این دوره از حضور 3 مدرس کشوری که در تهران آموزش دیده‌اند استفاده شده و اولین جلسه آن پنج‌شنبه 98/1/22 برگزار شد و با استقبال مخاطبان شرکت‌کننده همراه بود؛ همچنین به شرکت‌کنندگان بسته آموزشی اهدا شد.

عبدی در ادامه از توجه مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه در اجرای طرح‌های ملی و استانی تشکر کرد.

در ادامه، علی امرایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه ضمن بازدید از این کارگاه‌ها و خیر مقدم به مخاطبان در این جلسه، آمادگی ناحیه را برای اجرای هر چه بهتر و بیشتر طرح‌های حوزه امور زنان اعلام داشت.

وی افزود: برگزاری این کارگاه در جهت تقویت مهارت‌های پرورشی و آموزشی (مربیان و معلمان و مشاوران) دوره متوسطه دختران نقش ﻣﺆثری داشته و این امر حاکی از آن است که آموزش و پرورش را نمی‌توان از هم جدا کرد.

در پایان، فرشته عبدی، مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تلاش و همکاری مدیر محترم آموزش و پرورش ناحیه یک و کارشناس امور زنان این ناحیه تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار