معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع ویژه هفته سلامت در مدارس استان همدان

همدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در مدارس، هفته سلامت را فرصتی برای ترویج برنامه های ارتقای سلامت در سطح مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های متنوع ویژه هفته سلامت در مدارس استان همدان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدالله جعفری از اجرای برنامه های متنوع ویژه هفته سلامت در مدارس استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش های تقدیر از مراقبین و رابطین سلامت، دیدار با رؤسای مراکز بهداشت شهرستان ها، اجرای برنامه های ورزشی و کوه پیمایی فرهنگیان، صبحانه سالم و جشنواره های غذای سنتی و سالم در مدارس، از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

او با اشاره به ابلاغ سیاست های کلان سلامت توسط مقام معظم رهبری و نگاه ویژه مسئولان به حوزه سلامت، گفت: در فضای کنونی که سلامت مورد توجه همه مسئولان قرار دارد، باید با سعی و تلاش بتوانیم به تحقق اهداف حوزه سلامت، جامه عمل بپوشانیم که این مهم بعد از خانواده در مدارس تحقق خواهد یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه های حوزه سلامت و تندرستی در مدارس، افزایش دانش و آگاهی خود مراقبتی در مدارس، خانواده ها و در نهایت جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار