کاظمی: رقابت در کنار بزرگسالان سطح مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی را افزایش داده است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش استقبال مخاطبان از مسابقات قرآن کریم را از ارکان مهم در بالا بردن سطح مسابقات دانست.

کد مطلب: ۹۰۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: رقابت در کنار بزرگسالان سطح مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی را افزایش داده است

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما معتقد هستیم که مسابقات قرآنی اثرات فراوانی به همراه دارد، افزود: حضور در مسابقات قرآن برای دانش‌آموزانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار انگیزه‌بخش است.

او در ادامه گفت: این دوره از مسابقات به نسبت دوره قبل از لحاظ کمی و کیفی از نگاه متسابقین و اجرا قابل قبول است و در دو مرحله حضوری و غیرحضوری شاهد رشد کیفی و تعداد دانش‌آموزان بودیم.
او نحوه داوری آثار را دلیل افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات دانست و بیان کرد: هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف، سطح برگزاری مسابقات دانش‌آموزی در کنار بزرگسالان را افزایش داده است .
کاظمی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شرایط حضور بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز از استان‌های هم‌جوار سمنان، البرز و تهران را به جهت ترویج فعالیت‌های قرآنی برای حضور در این دوره از مسابقات فراهم کردیم، افزود: با آنکه دبیرخانه مسابقات دانش‌آموزی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در تهران بازگشایی شده است، آمادگیداریم که اگر کشوری توانست شرایط برگزاری مسابقات را در این سطح فراهم آورد، همکاری کنیم و افتخار میزبانی را به صورت چرخشی در اختیار کشورهای اسلامی قرار دهیم.

مرحله نهایی ششمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در دو بخش پسران و دختران برگزار شد و قرار است در مراسم اختتامیه برگزیدگان این رقابت‌ها معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار