صیدلو : مدرسه محوری یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است

تهران (پانا) - نشست شورای معاونین و روسای مناطق اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مرکز آموزشی ، رفاهی دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو : مدرسه محوری  یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: قطعا سالی که متبرک به میلاد ائمه اطهار (ع) است ، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی خواهد بود.

صیدلو با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به تبیین و ارائه راهکارهایی در جهت تحقق آن در آموزش و پرورش پرداخت و تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و شناسایی افرادی توانمند و با صلاحیت علمی و اخلاقی در جهت تاسیس مدارس غیردولتی از جمله مواردی است که به واسطه آن اشتغال زایی نیز محقق خواهد شد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با طرح موضوع مدرسه محوری بعنوان یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین تصریح کرد : اصلاح نظام آموزشی در سایه مدرسه محوری انجام خواهد شد واز این رو تغییر رویکرد انتصاب مدیران در جهت انتخاب مدیرانی خلاق، مبتکر و پویا برای هدایت و رهبری در مدارس اولویت مهم به شمار می رود.

صیدلو با تاکید بر ممنوعیت اجرای طرح‌های منطقه ای و استانی خاطرنشان کرد : در فرایند مدرسه محوری، مدرسه نقش کلیدی و ادارات نقش هماهنگ کننده و تسهیل گر را ایفا می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار