سخنگوی جدید وزارت امور خارجه منصوب شد

تهران (پانا) - بر اساس تازه ترین تغییرات در وزارت امور خارجه، حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی به عنوان معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه منصوب خواهد شد و سید عباس موسوی نیز به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی جدید وزارت امور خارجه منصوب شد

حسین جابری انصاری تا پیش از این به مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا و سخنگوی وزارت امور خارجه مشغول به فعالیت بوده و از سوی محمدجواد ظریف به عنوان معاون امور مجلس و ایرانیان معرفی شده است.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از منابع آگاه، حسین پناهی آذر که در حال حاضر معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه است به زودی مسئولیت معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه به عهده می‌گیرد.

بر اساس این گزارش تغییرات در وزارت امور خارجه در روزهای اخیر ادامه دارد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه که به عنوان سفیر ایران در فرانسه منصوب شده است،‌روز گذشته از ریاست مرکز دیپلماسی خداحافظی کرد. سید عباس موسوی به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه منصوب شد.

موسوی پیش از این مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی بوده و قبل از آن رئیس اداره دیپلماسی رسانه‌ای، دبیر اول سرکنسولگری ایران در هنگ کنگ و رایزن دو سفارت ایران در هلند را در کارنامه فعالیت خود دارد.

همچنین مجید تخت روانچی، معاون اسبق اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه و از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مدتی به عنوان معاون رئیس دفتر رئیس‌جمهوری مشغول فعالیت بود به عنوان نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار